Hallo ik ben bianca, ik ben 24 jaar. Mijn man heeft mij vandaag gevraagd om te stoppen met de prikpil. Wauw!!! wat een dag heb ik zeg, zo ontzettend blij. En daarom ben ik opzoek gegaan naar forums hierover. En daarom vind ik het zo leuk en interessant hoe iedereen dit ervaart, heerlijk!!!
Hoi Bianca, Welkom! Hoop dat de prikpil snel is uitgewerkt en dat je dan ook snel een positieve test in handen mag hebben! Veel lees/kletsplezier! Groetjes, Linda
Oeh spannende tijden breken aan dus Hopelijk is het snel raak voor jullie, spannend hoor! Welkom op t forum in ieder geval.
WOW wat romantisch!! Net alsof hij voor je op de knieen gaat om die andere belangrijke vraag te stellen Heel lief en mooi! En nu hopen dat die prikpilhormonen snel zijn uitgewerkt! Liefs Blue Eyes
hallo, ik wilde me ook even voorstellen. ik ben nog maar pas gestopt met de pil (eind juni) en al een beetje op leeftijd (35jr) dus ik weet waar ik rekening mee kan houden. maar goed, hopen op een snel wondertje doe we al wel! ik heb het vermoeden heel even zwanger te zijn geweest (een dikke week elke ochtend misselijk enzo) maar 1 dag voor mijn geplande ongi toch bloed, neg test en volgens mij nu toch ongi gehad . beetje teleurgesteld uiteraard, maar volgens mij wel een teken dat alles werkt! groetjes!
Welkom hier op het forum, je kunt hier inderdaad heel veel informatie vinden en vragen stellen enzo. Heel leerzaam dus en ook nog eens erg gezellig!