Ik ben frambloosje, 32 jaar, samenwonend en 8 jaar met mijn partner samen. Fulltime werkend in een commerciele buitendienstfunctie. Op mijn 21ste zwanger geraakt door de pil heen van mijn ex vriend. Ongepland en ik studeerde nog. Gekozen voor een abortus in een kliniek. Handelswijze van een kliniek is onmenselijk! Op mijn 26ste raakte ik ernstig ziek (ziekte v lyme - vergevorderd stadium - verlammingsverschijnsen) en tijdens de onderzoeken werd duidelijk dat ik zwanger was van mijn huidige partner. Zelf niets van gemerkt en sliktte de pil gewoon. Wegens behandeling Lyme de zwangerschap moeten afbreken. Geen gewenste afbreking maar moest... Dit heeft mij als mijn partner emotioneel als mentaal erg geraakt. Tevens overgestapt naar de Mirena spiraal. Deze bevalt prima. 13 februari 2012 spiraal laten verwijderen vanwege kinderwens van mij en mijn partner. Cyclussen direct op orde en regelmatig op 1 uitschietend cyclus na.
Heftige dingen meegmaakt... Hopelijk staat het geluk nu aan jullie kant en ben je snel (weer) zwanger.