Even voorstellen :-)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Eefjeh, 13 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefjeh

Eefjeh Lid

13 apr 2013
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen :)
    Ik ben 27 en bijna 6 jaar getrouwd. Mijn man en ik proberen nu ongeveer een jaar zwanger te worden. Om ons heen heeft bijna iedereen al kinderen of zijn ze zwanger en dat is soms best moeilijk. Wij hebben zelf een pauze van ongeveer 3 maanden gehad omdat er bij mij afwijkende cellen zijn gevonden in mijn baarmoedermond (PAP3a en CIN3). In maart zijn deze cellen weggebrand middels een kleine ingreep. Eind maart te horen gekregen dat alles nu weg is en dat we weer mogen proberen zwanger te worden! Dus na alle onzekerheid van de afgelopen 3 maanden, gaan we nu weer vol goede moed aan de slag! Haha, klinkt best vreemd. Maar ik zou het fijn vinden om ervaringen te kunnen uitwisselen en daarom heb ik me aangemeld op deze site.

Groetjes!

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Welkom!

Ik had niet de CIN3, maar wel een pap3a toen ik voor het eerst meedeed met het bevolkingsonderzoek. Kreeg een doorverwijzing naar de gyn voor een nieuw uitstrijkje. Ik was toen net gestopt met de pil en bleek snel zwanger te zijn geraakt. Dus dat hele uitstrijkje is er niet meer gekomen vorig jaar.

Inmiddels moeder van een gezonde zoon en ook de pap is nu een pap 1, dus weer helemaal in orde!

Hopen dat je snel zwanger bent! Veel succes!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum en fijn dat jullie nu weer groen licht hebben gekregen! Hopelijk is het heel snel raak. :D

Deel Deze Pagina