Hallo Dames.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door TheyCallMeMommy, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheyCallMeMommy

4 sep 2013
    29
    0
    1
    Van mijn kindjes genieten.
    Noord-Brabant
    Hallo Dames,
    Ik ben Manon en ik ben 20 jaar, gelukkig getrouwd met de liefde van me leven en samen hebben we twee prachtige kindjes. Een zoon van net 1 jaar en een dochter van 3maanden.

2. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Wow dat klinkt als een sprookje. Wel erg leuke aparte namen van je kindjes echt mooi:) wij zijn zo aan t twijfelen n jongensnaam weten we al maar n meisjesnaam.....:cool:groetjes jes

3. Snootches

Snootches Actief lid

18 jun 2013
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom!

Mag ik je wat vragen? Wij denken erover na om geen ac te gebruiken en mocht ik meteen zwanger worden dan zouden onze kindjes evenveel schelen als de jouwe. Hoe ervoer je de zwangerschap met een grote baby? En had je achteraf spijt dat ze zo dicht op elkaar zitten of zie je er nu al voordeel in? En geef je nog borstvoeding aan de jongste, zoja hoe combineer je dat met een dreumes die kruipt en loopt?

4. TheyCallMeMommy

4 sep 2013
    29
    0
    1
    Van mijn kindjes genieten.
    Noord-Brabant
    De zwangerschap was een beetje zwaar omdat mijn man niet altijd thuis was door z'n werk en ik dus veel alleen moest doen, maar hij hielp me als hij thuis was en nee ik heb er geen spijt van dat ze zo dicht bij elkaar zitten. Ik geef geen borstvoeding, ik geef haar gewoon de fles. Het was in het begin wennen met onze zoon aangezien hij net liep en dus overal heen rende terwijl ik met onze dochter bezig was. Gelukkig is onze zoon nu iets rustiger en weet hij precies wanneer zijn zusje de fles krijgt en gaat hij rustig staan kijken tot ze klaar is en weer in de box ligt.

Deel Deze Pagina