Goedemorgen dames, Ik ben Romana 22 jaar en moeder van een zoontje van 1. Was al eerder lid toen ik zwanger was, account gegevens ben ik kwijt en mijn email is destijd gehackt dus daar kom ik niet meer in. Nou is mijn zoon tje 1 jaar en kom ik steeds weer dingen tegen waar ik vragen over heb. En dan vind ik het fijn om ook andere hun mening te horen dan die van mijn familie die nogal hun zin willen doordrijven, gelukkig sta ik sterk in me schoenen, maar word er soms best moe van.. verder wonen wij in den haag dicht bij het centrum. Ik ga naar school en verder hou ik van muziek, koken en ik ben nu toch echt van plan om te gaan sporten want me buik tsjaa ben niet heel dik maar toch wat kilo's die geen afscheid van me hebben genomen. De vader van mijn kindje zit in detentie dus onze gezinssituatie is een beetje anders, en ik weet dat sommige nu heel negatief denken, maar het is wat het is en ik maak er het beste van met de kleine. Voor vragen mag je me altijd een berichtje sturen en ik hoop dat ik weer een fijne tijd kan hebben hier, net als toen ik zwanger was! Fijne zondag iedereen Groetjes Romana