Hallo allen, Mijn naam is Mirjam, zaterdag word ik 31. Eind april kwam ik met buikpijn in het ziekenhuis terecht. Eerst werden nierstenen vermoed. Uiteindelijk kwam ik bij een gynaecoloog. Die zei me, op basis van mijn klachten, met 90% zekerheid te vermoeden dat ik endometriose zou hebben en dus op moest schieten als ik een kinderwens had. Die had ik wel, maar aangezien mijn vriend en ik pas in mei zouden gaan samenwonen, zat het nou nog niet direct in de planning. Na 3 weken waren onderzoeksuitslagen bekend : geen endometriose gevonden. Gelukkig, maar ook wel angstig : vanwaar dan al die buikpijnen? Door alles zijn we toch sneller over kinderen gaan praten en in juli ben ik met mijn pilgebruik gestopt! En nu hopen op een zwangerschap! Met toch nog wel de angst op de achtergrond of het zal lukken en de onderzoeken niks over het hoofd hebben gezien...
Hoi Mirjam, dat is beangstigend als ze niets vinden lijkt mij. Ik wil je heel veel succes wensen op een groots klein wondertje.
He das inderdaad even flink schrikken. Zijn ze niet verder gaan zoeken waar het dan vandaan kwam? Hoop dat jullie snel een wondertje mogen ontvangen. Welkom hier!