Hallo mensen, Door een tip van iemand ben ik hier gaan kijken. Mijn partner en ik zijn 1,5 jaar geleden gestopt met het gebruik van voorbehoedsmiddelen en nu hoorden we vrijdag dat we op een natuurlijke wijze geen kinderen kunnen krijgen (zie mijn blog). Het zou fijn zijn om hier met anderen te kletsen en informatie op te doen over onderwerpen die hiermee te maken hebben.. We vinden het lastig om het al rond te bazuinen. Wie heeft dit ook meegemaakt of weet een plaats/ forum om erover te kunnen praten met anderen? Alle anderen die het geluk van een zwangerschap hebben of binnenkort bij de NOD zijn.. veel geluk en succes!
Oh wat rot meid ik heb er geen ervaring mee maar m'n zus wel, inmiddels is ze voor de 2de keer zwanger door middel van IVF. Zij kan wel zwanger worden maar zijn zaad werkt niet goed genoeg. Hoe is het in jullie geval? Sterkte in iedegeval! Ps. We komen van het zelfde forum af
Wat vervelend voor jullie Littlestar87.. Ik heb hier geen ervaring mee maar ik wil je welkom heten en heel veel succes wensen en ik hoop dat jullie snel een wondertje van jullie zelf vast mogen houden...
Welkom hier! En sja..zie mijn onderschrift...herken jullie situatie helemaal! Dus als je vragen hebt, of je ei kwijt wil..je mag me altijd een pb-tje sturen!
Pffff, geen ervaring mee maar wil je een hart onder de riem steken! Ik hoop dat je snel een wondertje in je armen mag sluiten! En van harte welkom op het forum!
Hey dames, bedankt voor jullie lieve reacties!! Doet me goed.. @Baby2love; Hey jij hebt ook op een andere site gezeten? ik zit er nog trouwens, daar meer dan hier omdat ik het hier nog moet uitpluizen. Heet daar Pip87, mocht je daar ook nog op zitten Maar bij ons is het ook slechtzaad.. naja of nog niet eens.. GEEN zaad. Hij heeft wel sperma, maar na onderzoek bleek er geen 1!!! zaadcel in te zitten.. niet gek dat je dan niet zwangerwordt.. :S Als je minder dan een paar miljoen per ... hebt dan kom je geloofk in aanmerking voor IVF zoals je zus. Bij ons waarschijnlijk niet en moeten we ICSI. Dan bevruchten ze van 1 zaadcel mijn eicel en brengen die dan in. Maar dan moeten ze eerst 1 zien te vinden. Zijn nu alleen bij HA geweest om dit te horen en nu afwachten, hij heeft ons door verwezen naar IVF centrum waar ze ons beiden zullen onderzoeken dus hou ook temp-lijsten bij. En et allerstomste is nu dak ooknog 3 dagen over NOD ben (wel vaker geweest) en dan hoop je toch en tevens weetje dat het niet kan... belachelijk dit eigenlijk. Zijn de kinderen van je zus allebei gezond? Hoeveelpogingen hadden ze nodig..? Ben eigenlijk ook benieuwd naar iets anders.. hoe zit het met verzekeren, weetje toevallig welke verzekering/ of die vna je zus het goed dekt? dat schijnt ook nog te verschillen.. zo heel lang verhaal!