Hallo mensen, Door een tip van iemand ben ik hier gaan kijken. Mijn partner en ik zijn 1,5 jaar geleden gestopt met het gebruik van voorbehoedsmiddelen en nu hoorden we vrijdag dat we op een natuurlijke wijze geen kinderen kunnen krijgen (zie mijn blog). Het zou fijn zijn om hier met anderen te kletsen en informatie op te doen over onderwerpen die hiermee te maken hebben.. We vinden het lastig om het al rond te bazuinen. Wie heeft dit ook meegemaakt of weet een plaats/ forum om erover te kunnen praten met anderen? Alle anderen die het geluk van een zwangerschap hebben of binnenkort bij de NOD zijn.. veel geluk en succes!
Oh wat rot meid ik heb er geen ervaring mee maar m'n zus wel, inmiddels is ze voor de 2de keer zwanger door middel van IVF. Zij kan wel zwanger worden maar zijn zaad werkt niet goed genoeg. Hoe is het in jullie geval? Sterkte in iedegeval! Ps. We komen van het zelfde forum af
Wat vervelend voor jullie Littlestar87.. Ik heb hier geen ervaring mee maar ik wil je welkom heten en heel veel succes wensen en ik hoop dat jullie snel een wondertje van jullie zelf vast mogen houden...
Welkom hier! En sja..zie mijn onderschrift...herken jullie situatie helemaal! Dus als je vragen hebt, of je ei kwijt wil..je mag me altijd een pb-tje sturen!
Pffff, geen ervaring mee maar wil je een hart onder de riem steken! Ik hoop dat je snel een wondertje in je armen mag sluiten! En van harte welkom op het forum!