Dag dames! (en misschien enkele heer)?? M'n nickname, is Katie (afgeleid van Katie uit ATWT) ik ben 30 jaar, ben getrouwd (m'n man word bijna 40 alhoewel hij zegt dat het nog een hele lange tijd duurd voor het zover is...) Mijn man heeft een zoon (11 jaar) uit een eerdere relatie. Hij woont sinds een aantal jaren full-time bij ons. Ik ben al ruim een jaar lid hier, toen ik lid werd was het 2 dagen voor m'n 1ste echo, helaas bleek daar dat het toen niet goed zat. Na de miskraam heb ik het even op een stop gezet om alles te verwerken, daarna weer vol aan de gang, alleen wou het niet lukken.. Eind januari dacht ik dat ik weer zwanger was, volgens de predictor was dat ook zo, toch werd ik 2 dagen later ongesteld, grote teleurstelling, en dat keer op keer... Toen vorige maand besloten om te stoppen met bewust proberen zwanger te worden. We zijn begonnen om het huis te verbouwen (appartement dan wel, omdat we het niet verkocht krijgen in deze tijd) en ik ben actief gaan sporten, er mogen namelijk wel wat kilootjes af, dus het zwanger worden achter me gelaten, dit heeft welgeteld 1 ruime maand geduurd. Afgelopen dinsdagochtend ging het tandenpoetsen niet zo lekker, en ik had al een paar dagen last van m'n borsten, dus toch maar eens een testje tegen aan gegooid! En jawel hoor, ZWANGER!! Dit kindje en ik hebben nu afgesproken dat het gewoon keurig 40 weken blijft zitten, en ik nu het mooiste mee ga maken wat ik denk dat ik mee kan maken. Leuk om nu hier een beetje wat actiefer te gaan zijn. Liefs Katie!