Ook even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mamalopez, 1 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalopez

mamalopez Lid

1 apr 2008
    8
    0
    0
    Utrecht
    Hallo allemaal,

ik ben nieuw op deze site dus wil me even voorstellen.

Op dit moment ben ik zwanger, 8 weken en 4 dagen, dit kwam uit de echo van gisteravond. Ik gebruikte namelijk de pil maar ben toch zwanger geworden, mogelijk omdat ik jan/feb veel last had van mijn darmen, diarree etc. vanwege (lichte)darmaandoening.

Ik ben wel blij (heb altijd graag een kindje gewild en ben ook al 33 jaar dus ook de jongste niet) maar ben aan 1 kant ook wel bang voor alles wat nu op me/ons afkomt en vindt het heel spannend allemaal. Mijn vriend en ik zijn namelijk niet voorbereid en zullen thuis nogal wat om moeten gooien qua inrichting. Ook heb ik net mijn oude baan opgezegd en een nieuwe baan waar ik 1 mei ga beginnen, daar moet ik het ook nog gaan zeggen.
    Mijn vriend is er niet blij mee en maakt steeds verwijtende "grapjes" naar mij en ook heeft hij gevraagd of ik wil proberen niet zo emotioneel te doen terwijl ik dit moeilijk kan onderdrukken. Ik wil er zo graag met iemand over praten, over de leuke kanten ervan, maar ook wil mijn vriend het de komende maand nog aan niemand vertellen, hij wil eerst zien of ik geen miskraam krijg. Ik zit wel met heel veel vragen in mijn hoofd maar op deze site staat zoveel dat k hier veel kan vinden en misschien kan ik hier ook een beetje mijn ei kwijt.

Heel verhaal..

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Erg jammer dat je vriend er nog niet zo blij mee is maar miss dat het snel komt.
    Wie weet was het voor hem even schrikken toen hij hoorde dat je zwanger was en moet hij even aan het idee wennen.

Liefs wolly :)

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

En inderdaad misschien moet hij nog even wennen met het feit dat hij straks vader gaat worden.

4. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Welkom! :D

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom :D

6. Niet meer actief

Hoi mamalopez,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je manneke snel omdraaid en dat hij het ook niet voor zich kan houden en dat hij voluit gaat praten.
    Praten is zo heerlijk over van alles wat met baby`s en zwangerschappen te maken heeft.
    Ik zou zeggen veel klus plezier met het huis op orde maken.

Groetjes Wendy

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap...!

8. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Jammer dat je vriend er nog niet zo blij mee is. Misschien moet hij nog moet wennen aan het idee dat hij straks papa is. Hopelijk vind hij het straks heel erg leuk, en als het kindje er is is hij vast helemaal verkocht hoor! :D

Liefs,
    Iloiza

9. mamalopez

mamalopez Lid

1 apr 2008
    8
    0
    0
    Utrecht
    Wat een lieve reakties, dankjewel mama's fijn om te lezen.

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!

11. mamalopez

mamalopez Lid

1 apr 2008
    8
    0
    0
    Utrecht
    Haha tweeling dankjewel :D

12. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hoi,

Welkom en natuurlijk gefeliciteerd! jammer dat je vriend het niet zo leuk vind nu maar zal heus wel komen op ten duur :)

liefs bizzy

Deel Deze Pagina