Hoi meiden Mijn naam is patricia en ben voor het eerst op het forum actief. Ik heb vanochtend met de eerste urine een test gedaan van de kv en die is licht positief. Wat zijn jullie ervaringen met deze tests?
Deze is mooi positief hoor voor 3 dagen voor nod. Gefeliciteerd! Mis gaan kan het altijd. Zowel voor als na nod. Daar zeggen helaas zwangerschap testen niets over. Maar voor nu ben je zwanger
Bedankt voor jullie snelle antwoorden zeg! Ja indd wat je zegt mis gaan kan het altijd. Gek genoeg ben ik er nu meer bang voor dan bij de zwangerschap van mijn zoontje. Maar superbedankt voor jullie felicitaties! Ik ga het maar eens goed laten doordringen.
Oh ja wanneer zou je dan het beste de huisarts of verloskundige op de hoogte stellen ? Mijn zoontje nu is al 7 jaar oud ben alles vergeten hoe dat ookal weer ging allemaal
Je kan je aanmelden/inschrijven (kan vaak ook online) bij een vk die jij graag wilt vanaf je nod ongeveer. Die kun je zonder verwijzing van een huisarts benaderen. Vaak maken zij dan een afspraak met je wanneer je de eerste echo krijgt en je intake. De eerste echo is vaak rond de 8 tot 10 weken zwangerschap als je geen mk verleden hebt. Je huisarts kun je natuurlijk wel altijd even op de hoogte brengen vanaf je nod, dan staat het ook vermeld in je dossier. In België mocht je daar vandaan komen, ga je eerste naar de huisarts vanaf je nod.
Bedankt voor je antwoord! Voel me echt een sukkel hahaha. Woon gewoon in nederland. Spannend allemaal weer!!
Bij mij zag ie er net zo uit 3 dagen voor nod Een dag later al veel donkerder en op nod had ik een knaltest Gefeliciteerd!
Mooie positieve test, maar misgaan kan het altijd (voor en na NOD) en zeker de eerste 12 weken. Die zijn cruciaal voor het embryo en de aanleg van alles. Probeer vertrouwen te hebben! Nogmaals van harte .
Voor nod gaat meer dan de helft nog mis,na nod nog ongeveer 10 procent in de eerste 12 weken.Lijkt mij een wezenlijk verschil...