Help!!!!!! wat te doen.... Voor dat we wist endat ik zwanger was hadden wij de datum voor de bruiloft, locatie, ambtenaar enz al vast gelegd. Nu blijkt dus dat ik zwanger ben en 4 dagen na de bruiloft ben uitgerekend van de 3de. Wat zouden jullie doen.....vervroegen, laten staan of na de bevalling??? (ben wel van plan om borstvoeding te geven). Groetjes Margo
Ik zou het uitstellen tot de jongste 2 is ofzo en ook mee kan doen met de trouwerij. Tenzij jullie nog meer kinderen willen. Dan zou ik het vervroegen.
Ik zou het zeker niet vervroegen maar juist uitstellen. Veel leuker voor de huwelijksfotos als alle 3 de kids erop staan en je hebt meer keuze qua jurk. Met buik word dat lastiger.
Dit. Ken ook iemand die getrouwd is toen er 2 kindjes waren en wat later kwam de 3e. Die 3e heeft het altijd jammer gevonden dat zij nergens op de trouwfoto's stond.
dat dus, sta je daar op je bruiloft in de weeën of erna nog helemaal ko... niet iedereen loopt gelijk weer rond. (hier 3 dagen niet kunnen lopen)
Nou, in ieder geval niet laten staan lijkt mij. Ik zou de boel vervroegen. Dan wordt je kind binnen het huwelijk geboren en hoeft de vader ook niets meer te regelen.
Ik zou ook vervroegen... Maar iig niet laten staan. Ik ben zelf nu 36 weken en zou echt geen zin hebben in een bruiloft. Dit moet ook een feestje zijn Als je het uitstelt, zet de datum dan ook lekker vooruit en vast kan je ook een wijntje drinken! Wanneer ben je uitgerekend?
Hihi heel herkenbaar. Wij zouden gaan trouwen in augustus of september ben blij dat ik niet door heb gezet vandaag 2 streepjes op de test.. nu stellem we het uit naar mei 2017 ☺
Uitstellen, hoop het natuurlijk niet voor je maar wie weet hoeveel klachten je gaat krijgen van de zwangerschap.. Ik zou optimaal van de bruiloft willen genieten.
Of splits het op. Trouwen voor wet (simpel/klein) voordat de kleine er is (wel vervroegen), is tevens alles goed geregeld. En dan de rest van jullie huwelijksplannen / -dromen uitstellen. Ik lig vanaf 31w met platte rust, nu trouwen zou voor mij geen optie zijn. Een zwangerschap is onvoorspelbaar.
persoonlijk zou ik het vervroegen, als je het uitstelt weet je helemaal niet wanneer het ooit weer een keer kan! succes met je keuze!
Ik zou het zeker vervroegen, dan is ook meteen alles goed geregeld. Evt. dan alleen met een klein groepje of op maandagochtend en dan een groter feest als jullie bijv. 1 of 5 jaar getrouwd zijn.