Hoi ik ben Petra, 27 jaar en ik kom uit Hoorn. Ben door een vriendin gewezen op het bestaan van dit forum Ben sinds 7 weken en 2 dagen zwanger en uitgerekend rond 21 juni 2009. Het is voor mijn man en mij het eerste kindje.. We zijn getrouwd afgelopen 29/08/2008. Natuurlijk is zwanger zijn heel erg bijzonder voor iedere vrouw... Maar ik vind het voor mij 'extra' bijzonder, omdat ik flink overgewicht heb en vorig jaar een operatie heb ondergaan waarbij ik een maagband gekregen heb. De cyclus was geruime tijd onregelmatig omdat ik 20 kilo ben afgevallen, dus had een zwangerschap (nog) niet verwacht! Toch was het de laatste tijd heel regelmatig, dus toen ik niet ongesteld werd ben ik een week later toch maar een test gaan halen.. En hartstikke zwanger dus! Alhoewel deze periode nog erg onzeker is gaat alles tot nu toe helemaal prima. (alleen moe en pijnlijke boobies ) Volgende week maandag is de eerste afspraak bij de verloskundige, spannend!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. Liefs wolly