Hallo allemaal, Ik weet nog niet helemaal hoe je hier je vraag moet plaatsen, dus misschien komt hij zo verkeerd te staan. Ongeveer een week geleden ben ik de pil vergeten en heb dus onveilige sex gehad. De eerste dag dat ik de pil was vergeten was dag 7 in mijn strip, dag 8 was ik hem ook vergeten. Op dag 7 heb ik dus onveilige sex gehad. Dag 9 heb ik veel last gehad van gerommel in mijn buik en steken ter hoogte van mijn lies. De dagen erna heb ik hier ook nog veel last van gehad. Buikpijn, gerommel, pijnlijke borsten, wit slijmverlies (sorry), pijn in de onderrug etc. Ik ben nu op van de zenuwen, want testen heeft nu nog geen enkele zin. Wie kan mij vertellen of ik nu wel of niet een kans heb op een eventuele zwangerschap??? Oh voor de veiligheid heb ik mijn strip niet afgemaakt, dus misschien dat dit ook bijverschijnselen kan geven?
Aan je symptomen te lezen is er zeker een kans dat je zwanger bent. Alleen dat kan een test uitwijzen. Er bestaan testen die je al vroeg kunt doen. Volgens mij van Cleurblue. En anders naar huisarts gaan. Die heeft ook zwijgplicht. Succes.
Zwangerschapssymptomen krijg je pas na 5-6 weken.. Je bent niet slim geweest door meteen helemaal met de pil te stoppen, hierdoor heb je de kans alleen maar groter gemaakt! Na ongeveer 2 weken kan je een zwangerschapstest doen. Rustig blijven, stress stelt de menstruatie ook uit!
Welkom En het kan idd zijn dat je zwanger bent, hier al vanaf een week na mijn ei allemaal kwaaltjes Ik zou gewoon een testje doen, dan weet je het zeker!