Hallo :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Pluizje, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Hoi allemaal!
    Nou, ik ook maar even voorstellen dan! Ik ben nu 25 en ben begin oktober getrouwd. M'n man (haha wat klinkt dat nog raar!) en ik zijn 4 jaar bij elkaar, en we hebben besloten er voor te gaan!
    Ik ben nu pas net 2 weken (weer) gestopt met de pil. Ik heb helaas een beetje gerommeld met m'n pilgebruik, 6 maanden gestopt waarin er helemaal niks gebeurde. Volgens de huisarts was dit normaal, maar niemand had mij ooit iets over ontpillen en wat voor effect het lang slikken van de pil op je lichaam heeft verteld, dus was het best zorgwekkend. Uiteindelijk was ik het zat en ben weer gaan slikken, wat resulteerde in 3 maanden ongi zijn.. Nu dus weer gestopt en de ongi is in ieder geval over! T rommelt allemaal wel in m'n buik en de tekenen zijn goed, maar ik kan uiteraard niet wachten tot ik weer ongesteld word, weet ik in ieder geval dat alles nog werkt!

Hm, sorry voor het boekwerk! Zie er naar uit om lekker met iedereen te kunnen kletsen hier :)
    Liefs
    -Pluizje

2. HappyMommyToBe

30 okt 2011
    56
    0
    0
    studente, loop nu een droomstage op HBO niveau tus
    Nijmegen
    Welkom! :) Hopelijk word je snel ongi!!

3. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Tja, afwachten maar! :)

4. zuiveltje84

zuiveltje84 Nieuw lid

18 jun 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

ik ben niet helemaal nieuw meer hier, maar al een tijdje niet meer geweest.
    ik vroeg me af of er ook een topic is over mensen die net als ik een grote kinderwens hebben maar waarvan de vriend/man nog niet wilt

Deel Deze Pagina