hallo even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door gebroken mama, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebroken mama

1 feb 2013
    9
    0
    0
    mama zijn
    oss
    hallo mamas,

Ik ben hier nieuw ik wil graag m verhaal kwijt en graag hoor k jullie recties. ik weetnie hoe en wat het hier werkt. ik hoop dat k raad en advies van jullie kan krijgen.

Ik heb m verhaal op weblog gezet hoop dat ik reacties krijg een kort verhaal over mijn situatie. ik heb een dochter van pas 4 jr oud van mijn ex. Van mijn huidige vriend ben k nu zwanger maar w zijn bijna 2 weken uitmekaar. omdat w geen stabiele relatie hebben tis meer een knipperlicht relatie. zo kan j het wel noemen. ik wil niet dat deze kind ook zonder vader wordt opgegroeid maar ik wil het zkr niet weghalen. met hem heb ik op deze manier geen toekomst hijs heel depri en weet nie wat die wil. ik vertrouw hem ook niet meer. omdat hij dinge doet en zegt wat nie kloppen hij test mij dat hij meisjes heeft verkragt uit d test wil hij zien of k hem ga vergeven. hij dunpt mij kei hard en serieus en drie weken later komt hij jankend trg met een huwelijks aanzoek en als k contact heb met een ander man wordt hij kei boos. terwijl hij mij dumpt en met een ander wil trouwen en dat ik hem met rust moet laten; dit zijn zijn woorden en nog meer hoor. kan wel films over hem maken en boeken schrijven. als ik er nu aan denk kook ik. als w uit mekaar zijn ben k zijn sgatje en bij me kaar ben k nie zijn sgatje dan doet hij kurkdroog tegen mij. hij wil alles verwerken maar geloof er niks van manier van handele en d stappe kloppen niet. pfff sorry voor mijn lange verhaal

alles is welkom alle reacties

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Je zit in een lastige situatie meid! Ik denk dat je vooral zelf goed moet nadenken wat je wilt en dat dan met je (ex)vriend bespreken. Sterkte met het maken van de juiste keuze.

3. Rowena1982

6 sep 2008
    6
    0
    0
    Assistent Drogist
    Steenwijk
    Pfff wat een verhaal. Ik kan niet in je portomonee kijken, maar wat ik aan kan raden is; Familieopstellingen. Het is wel erg confronterend, maar wat eruit komt kan fantastisch verhelderend voor je zijn!

Ik heb er 10 jaar ervaring mee, niet omdat je er zolang aan vast zit hoor, maar puur omdat ik het erg interessant vind.

Het geeft je vooral:

Rust
    Verheldering in de situatie
    Zelfvertrouwen
    Eigenwaarde

Ik weet niet of je hyves hebt?
    Kijk anders even op www.familie-opstellingen.hyves.nl voor info

Deel Deze Pagina