Hallo Allemaal, mijn naam is Loesje en ik ben 24 jaar. Ik heb een hele lieve vriend en ik heb gisteren ontdekt dat ik zwanger ben.. Geluk kan niet op!! Hieronder mijn verhaal. Wan het heeft ffies geduurd voor dat we zeker wisten of we überhaupt wel zwanger konden worden ooit. Nadat ik de mirena spiraal heb geprobeerd en één heel jaar lang ongesteld ervan ben geweest wilde ik toch terug naar de pil. De diana pil werd toen na alle ophef afgeraden en ik moest naar microginon. (heb de diana pil vanaf mijn 14e gehad) Maar De huisharts adviseerde om eerst 1 of 2 x een natuurlijke cylcus te krijgen voor ik met wat nieuws zou beginnen. Alleen werd ik maar niet ongesteld. NA 1 jaaar lang niet ongesteld te zijn geweest werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis konden ze mijn linker eierstok niet vinden en het werd een kijk OK. uiteindelijk is die er wel maar afwijkend!! Doordat we al paar maanden in het ziekenhuis kwamen kregen we het super veel over kinderen, zwanger worden etc. In de loop der maanden groeide er een wens en we besloten door te gaan met het traject. het kon jaren duren of het was zo raak. geen garantie! Ze ontdekte dat ik geen natuurlijk eisprong heb. en ik begon met clomid 50. Dit hebben we 5 x geprobeerd en in de vakantie 2mnd rust gehad. (het vergt namelijk heel veel van je) Daarna zijn we met clomid 100 begonnen. En nu vandaag bijna precies 1 jaar later dan de beslissing en het clomid traject ben ik ZWANGER!!! CBdigital zegt 2-3 weken! We zijn intens gelukkig en hopen dat de kleine daar blijft zitten! SPannende tijden dus! Zo een heel verhaal maar wel mijn verhaal. Ik zal in verschillende forums gaan mee babbelen!! Lieve groetjes Loesje
van harte gefeliciteerd,jullie kunnen het nieuwe jaar met een mooi begin inzetten! Ik duim mee voor een mooie plakbaby!! Geniet ervan, want alles gaat zo ongelofelijk snel