Hoi, ik ben zo onzeker nu! We hebben goed geklust zeg maar en het lijkt alsof mijn vruchtbare periode eerder is dan de calculator zei dat het zou zijn. (heb nu nl al een paar dagen doorzichtig slijm gehad en nu bijna niets meer) Nu heb ik al de hele dag dat ik wat misselijk ben en enorme pijn in mijn buik! Weet iemand misschien wat dit kan zijn? Bedankt alvast! Liefs Bliek Edit moderator: titel aangepast. Wil je hierop letten?
Was dat slijm dat je had een beetje eiwit achtig? (Cervixslijm) Groetjes! Bedankt nog voor je berichtje bij eisprong vraagje hahaha..
haha graag gedaan, jij ook vast bedankt. Ja het was echt het 'goeie' slijm zeg maar en nu heb ik echt nog maar weinig! Terwijl ik dus eigenlijk veel zou moeten hebben. (tenminste dat heb ik in de vorige maanden gehad) Ik weet het ook niet meer, komt misschien ook omdat ik nog zo lang moet wachten voordat ik het zou weten zeg maar....
Het kan soms verschillen ik heb vorige maand vandat slijm gehad en ben helemaal niet ongesteld geworden en heb het nu weer dus soms zegt het niet eens zoveel! Je klachten kunnen zijn van je eisprong ik lees wel vaker dat vrouwen dan jeukende borsten krijgen maja wie weet is het raak he deze maand! Maar daar kan je nu nog niks over zeggen dus dat word afwachten vervelend is dat he.. Nou succes nog en ik ga duimen voor je
dankje! Dan mag ik toch mn geduld op de proef gaan stellen! niet mijn sterkste ding, haha hoe gaat het bij jou nou dan?
Ja nouja bij mij is het ook een beetje afwachten ben 3 maanden en een week overtijd en heb symptomen + een raar buikje haha.. 4 feb had ik negatief getest en die maand daarvoor ook al een keer. Maar nu denk ik misschien toch een eisprong te hebben dus ik wacht af tot de 16de of ik dan ongesteld ben zoniet gooi ik er misschien nog een testje tegenaan en anders word het een bezoekje bij de dokter! Ik word dus helemaal gek van de hele situatie haha maarja zolang ik er nog om kan lachen zal het wel goed zitten. (op wat voor manier dan ook ) Groetjes
pffff zo he! nou ik heb meteen niets meer te zeuren hoor! haha.. Maar 3 maanden overtijd?! wat zegt de HA ervan dan? (ik zou nu echt al doorgedraaid zijn volgens mij, dan kun je mij zo's .....jas aantrekken) Ik mag ook de 16e ongeveer evt. gaan testen, dus voor ons allebei spannend. Hoop echt dat je je ei gehad hebt! Zal ik ook voor jou duimen! Succes en we houden elkaar wel op de hoogte! Groetjes
Ja lijkt me leuk om te horen of je zwanger bent of niet! Nou maar duimen he.. Ik zelf probeer maar zoveel mogelijk te onspannen en er niet te vaak aan te denken en me vriend te vragen of hij me rug wil masseren elke avond haha.. Ik hou je opde hoogte !
Calculator werkt bij mij ook niet.....ik had mijn ei vorige cyclus de 11de dag....en de cal. pas dag 15 aan. Je moet het ook zelf in de gaten houden bijv. door idd je cervix-slijm in de gaten te houden. -x-
Je moet i.d.d. niet altijd uitgaan van de calculator! Ik heb mijn ei ook soms eerder of later. Om het een beetje duidelijker te krijgen gebruik ik ovulatie testen. Daarbij voel ik ook wel aardig aan mijn lichaam wanneer mijn ei is. Krampen, zere borsten en veel slijm!
Ik heb nu dus al sinds gisteren ontzettende ongi krampen! Zou er bijna wat tegen nemen maar durf niet zo goed, maar dus echt lage rugpijn en kramp in de buik. De buikkramp valt nog wel mee moet ik zeggen. Dat zou dan dus mijn ei geweest kunnen zijn. Ik heb echter geen echt rekbraar slijm, meer gewoon doorzichtig slijm, duidt dit dan ook nog op vruchtbaarheid? of komt dit meer door mn ei? Sorry hoor, ben zo onzeker!
hoi ja het kan door je ei komen. als die zelfde syntomen nog heb over twee weken of na je ongi. dan ben je misschien zwanger? ik voelde ook heel duidelijk mijn ei. en daarna had ik ook syntomen zoals ongi gevoel in mijn buik en misslijk toen ben ik heel ligt ongi geweest was dus blijkbaar inesteling. ben nu heel pril zwanger maar test nog negatief. nou zal je je eigen afvragen hoe weet je dan dat je zwanger bent. heb bij toeval via de ha die mij doorstuurde naar de vk een echo gehad. en dar konden ze zien dat er een vruchtzakje zat bet iets kleins erin dus het is afwachten 16 de kan ik testen en hopen dat ik niet alsnog ongi wordt. het is moeilijk omdat meestal lijken de syntomen op elkaar van zwangerschap en eiersprong en ongesteld worden. ik ben er bij toeval achter gekomen omdat ik me echt zwanger voelde en wist dat er iets niet klopte. maar ik heb al een kind gehad dus herken ik het wat sneller denk ik. nou veeeeeel sucses jullie met zwanger worden en misschien is het al raak. groetjes jolanda
Dankjewel jojo, dat doet me goed! t voelt ook zo raar! Jij heel veel genieten van je hele prille zwangerschap en ik zal voor je duimen dat je dan niet alsnog ongi wordt meid! Wel fijn dat je weet dat er een vruchtzakje zit... toch? Liefs
hoi ja dat wel maar ben toch echt onzeker. je kan het beter weten als je echt overtijd ben. want stel dat ik echt heel erg ongi wordt dan is het over en dan voel je je nog rottiger. als je niks zou weten dan denk je gewoon oow ik ben ongi. dus het is echt afwachten en positief blijven denken. maar ja anders voel ik dit nooit en zo vroeg al dus zal denk ik wel goed zitten. maar hou het wel in mijn achterhoofd over 2 halve week moet ik terug de 13de maar ik ga vragen of ik een week later kan want de 16 de moet ik mijn nod hebben en straks zeggen hun van nou ik zie het vruchtje al nou dan ben ik nog blijer. en als het dan de 16de nog komt dan is de terleurstelling nog groter. maar ik twijffel nog over dit zak ik eerder gaan of later. ben toch wel benieuwd. groetjes jolanda
Ja kan me voorstellen dat je hier heel onzeker van wordt en de tijd gaat dan ook zo langzaam! 2 weken wachten is dan errug lang.. Tis natuurlijk dubbel, maar ik denk als ik jou was dat ik idd mn afspraak zou verzetten naar de 16e als dat mogelijk is. Dat geeft je dan misschien toch wat meer zekerheid, want idd als je dan de 13e hoort dat er echt wat zit en de ongi komt toch nog dan ben je natuurlijk heeeeeeeel erg teleurgesteld.. Wat ik al zei dubbel, je wil het zo snel mogelijk weten, maar ook een beetje die zekerheid hebben. Zal heel veel voor je duimen en een aantal schietgebedjes doen, misschien helpt t... Veel sterkte en succes! (en misschien al een beetje tegen kletsen, misschien blijft het dan sowieso zitten, als je snapt wat ik bedoel)
Wanneer kan ik beginnen met de ovulatie test,ik ben nu ongesteld het is mijn derde dag ,ik weet niet wanneer ik kan testen kan iemand mij ff helpen hierbij want de calc.is ook niet altijd juist,zodat ik weet welke dagen ik vruchtbaar bent probeer zwanger te worden maar heb het al 2 maanden geprobeert volgens de cal,en zie het ruseltaat okr groetjes stacia