heb ik me toe gevoegd aan dit forum. wij wonen nu bijna 3 maanden in aurba. mijn vriend werkt bij de marine en we hebben een aanbod gekregen om hier voor 3 jaar te wonen. we hebben een zoontje van 21 maanden Tijn. heerlijke knul waar wel elke dag van genieten! 5 juni 2009 ben ik uitgeteld van ons tweede kindje. ik heb bij de eerste zwengerschap ernsitge bekken klqchten gehad waar ik nog steeds niet helemaal van af ben. dus ik vidn het behoorlijk spannend allemaal. en natuurlijk zwanger en bevallen in aruba is al spannend op zich. groetjes lonneke
welkom lonneke, Wat leuk iemand uit Aruba. Ik maart mama's is er iemand uit Florida. Lijkt me zeker spannend dat je daar zwanger bent. Alles is onbekend en tja..het zal daar wel moeten. Heb je nog wel fam in Nederland wonen? Anders als je er helemaal tegenop ziet kan je altijd naar NL komen om hier te bevallen niet waar. Succes met je zwangerschap en het warme weer daar!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
dank je wel voor het hartelijke welkom hier! ik hoop dat het hier gezellig zal zijn. al onze familie woon gewoon in nederland. we zien en spreken elkaar veel via SKYPE dat is een grstis internet live verbinding. erg handig in deze situatie! zomaar even naar nederland om te bevallen gaat niet maar dat wil ik ook niet ik heb natuurlijk nog een zoon en een man die hier zijn werk heeft. maar tussen juli en september willen we op vakantie gaaan naar nederland. makkelijk is het niet altijd maar ik heb nog geen echt heimwee. groetjes lonn