Hoi allemaal, Mijn vriend en ik zijn 31 en 29 jaar en we hebben na onze vakantie gemaakt. Op 01-10 is mijn vriend gestopt met roken en ik met de pil. Heb net mijn menstruatie achter de rug en het kan dus gaan beginnen. Wij hebben nu nog geen kinderen maar we hopen dat dit binnen een jaar veranderd. Ons kleinste kamertje word de babykamer en in mijn gedachte is alles al ingericht. We zijn zelfd al bij de babydump in eindhoven geweest en lekker gesnuffeld naar spulletjes. En natuurlijk 1 paar sokjes gekocht. Alleen mijn schoonmoeder weet het en ik hoop dat ze stil kan blijven. De 3 lieve zussen van mijn vriend willen een neefje of nichtje erbij. De jongste zus heeft een kleine dondersteen van bijna 10 maanden en als ik heb vasthoud voel ik me bijna moeder. Het maakt iets in je los. Gek is dat. Het is allemaal best spannend en griezelig. Maar goed. Ik kan op veel mensen rekenen en alle zwangere en zwangere in spe op internet haha. Heel veel klusplezier en hoop veel mensen te spreken. Groetjes Karoliene
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk komt je wens snel uit. Liefs wolly
Welkom op het forum. Heel veel plezier hier en natuurlijk hoop ik dat je snel zwanger raakt. Grtjs Fem