Begin juni ben ik gestopt met de pil.. Nog maar even dus... Maar we zijn wel meteen serieus aan het klussen gegaan! En jullie? Ook meteen serieus aan de slag of eerst rustig aan gedaan? Ben benieuwd! Vanavond is t eigenlijk weer klusdag, maar mijn mannetje heeft nog bezoek en ik ga zo naar mijn bedje toe.. Ben moe.. Dus ik hoop dat t er nog van komt haha Heb mijn mannetje ingefluisterd dat hij me gewoon wakker moet maken haha. x
Meiden, gewoon ergens gaan kletsen, hoor...Meestal wordt je gewoon welkom geheeten(hoe schrijf je dat?whaha) en lekker gezellig meekletsen, niks aan de hand.Iedereen is welkom, we hebben tenslotte alelmaal dezelfde wens
in het begin vlogen we er ook goed tegen aan! haha maar nu ga ik niet meer liggen uitzoeken wanneer ik het vruchtbaarste ben, als da komt dan komt da wel. alle .. ik weet wel da ik vandaag in mijn vruchtbaarste dag ben dus ... zal strak men ventje nog is over zen billeke aaie! ik denk da wij ongeveer dezelfde tijd ongesteld moeten worden?
Mijn NOD bij een cyclus van 28 dagen valt op 24 juli... Maar ik weet dus nog niet precies hoe lang mijn cyclus is, dus klussen we gewoon om de dag... Je komt zo te lezen uit Belgiƫ haha Klus ze vandaag!
ik ook 24juli, spannend! kunnen we elkaar in spanning bezig houden, hihi! en ik kom inderdaad uit belgie! hehe, valt dat op?
Hai! Ik breek hier ook even in, ben ook nieuw. Dus ik wens jullie heel veel succes met het zwanger worden! Roos