Hallo Hernia!!!! Dag werk!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ladylittleangel, 22 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Mensen, in juli dit jaar begon de rugpijn, mri gehad en ik had een hernia op L5-S1. Ik kon geopereerd worden maar omdat er wat verbetering kwam heb ik besloten het niet te doen.
    Het ging heel erg goed en ik was zo goed als klachtenvrij!

Ik ben begonnen met een nieuwe baan in de thuiszorg, totaal niet zwaar want ik doe nu alleen nog de verpleegtechnische handelingen en nog wat administratief werk.

Anderhalve week geleden begon ik weer wat zeurende pijn te krijgen en sinds vorige week donderdag weer uitstraling.
    Vrijdag naar de HA geweest en haar conclusie was dat de hernia weer terug is.
    Sinds gister in rap tempo begon mijn been weer uit te vallen, dove plekken en veel pijn.
    Morgen belt de HA mij terug om te overleggen hoe of wat, ze heeft me al wel aangemeld bij het UMC.

Vanmiddag naar de fysio, ben benieuwd wat ze zegt....

Ben echt heel erg verdrietig, mijn nieuwe werk is zo leuk, en ik was zowat klachtenvrij! en nu kan ik weer opnieuw beginnen, dit is echt niet leuk meer :(:(:(

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    aww wat klote zeg :S Mag je nu helemaal niet meer werken dan?

Sterkte!

3. Ladylittleangel

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik mag nog wel werken, het lukt ook wel redelijk, alleen is de kans groot dat er alsnog een operatie gaat komen.
    Zit nu nog in mijn proeftijd (nog 2 weken) en ik hoor morgen hopelijk van de huisarts of ik eerder naar de neurochirurg kan.

Wanneer moet ik het dan vertellen op mijn werk? ik weet nml nu al dat ik er een poos uit ga zijn, maar nog niet wanneer...
    Als ik het nu vertel gaan ze natuurlijk mijn contract niet voortzetten na mijn proeftijd.....zucht....

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Ik zou niets zeggen, die 2 weken vallen niet op:)

5. tulip

tulip Niet meer actief

pff, wat balen zeg!!! Ik denk dat ik die 2 weken ook nog even zou wachten.

6. Ladylittleangel

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ja dat zegt mijn gevoel ook....plus mijn omgeving :D

7. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind dat je altijd eerlijk moet zijn op je werk..
    Maar in deze tijde geef ik je groot gelijk er zou ik dus mooi die 2 weken wachten..

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

"De omgeving, is je gevoel"

Slaat nergens op, sorry:)

9. Ladylittleangel

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    :d:d:d

10. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik zou het ng even niet vertellen. Wat klote zeg.

11. Ladylittleangel

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Weet iemand hoe lang een MRI scan geldig is?
    Hij is in Augustus gemaakt, de 16e dacht ik.

Ik hoop niet dat de neuroloog een nieuwe wil want dan duurt het allemaal nog langer....

12. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ligt er aan hoe groot de hernia was destijds. Maar aangezien je klachten weg geweest zijn gok ik dat ze wel een nieuwe mri-scan willen maken. Maar daar is nog wel tijd voor hoor, voor je bij de neurochirurg (een neuroloog opereert zelf geen hernia) en op de operatietafel ligt duurt ook nog wel eventjes (wil je niet ontmoedigen... maar dit is wat ik zelf heb meegemaakt)!

13. Ladylittleangel

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ja ik weet helaas dat het lang kan duren :( maar morgen moet ik naar de HA en ze gaat kijken of ze de afspraak kan bespoedigen aangezien binnen no-time mijn been weer raar gaat doen (klapvoet e.d.)

Als ik een nieuwe MRI moet ga ik weer naar het MRI centrum in Amsterdam, daar kun je vaak binnen 5 dagen al terecht! vorige keer belde ik op maandag en ik zou woensdag al kunnen! toen kon ik niet dus werd het vrijdag, maar nog steeds erg snel!

14. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou hopen dat je weer zo snel terecht kunt. En vooral dat je daarna snel wordt doorgestuurd naar de neurochirurg... en dat die snel plek heeft...

15. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Het lijkt mij beter om een nieuwe MRI te laten maken.Misschien zit ie net op een andere plek dan de vorige keer of is hij uitgebreid.
    Sterkte en hoop dat je snel wat wijzer wordt!

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    en ik heb goed nieuws voor je;)

6 weken geleden kreeg ik pijn, maar we dachten dat mijn bekkenpijn terug was, toen dachten ze mijn knie..

Afgelopen weekend kon ik niet meer van de pijn, zelfs morfine gaf niks meer.
    Dinsdag neuroloog.. Woensdag scan en neuroloog.. (zelfde plek als jij en een grote) donderdag neurochirurg en aanstaande woensdag word ik opgenomen en donderdag is de operatie.. Dus meis het kan heel snel!

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hey meis,

Wat verschrikkelijk dat de hernia weer terug is:(. Ken je me nog?? MRI scan is volgens mij een maand of 3 max. geldig. Maar in jouw geval zullen ze wel een nieuwe Mri laten doen denk ik. Als je dit van te voren had geweten dan had je je liever gelijk laten helpen natuurlijk.

Hier gaat het gelukkig nog steeds goed, maar ik ben ook wel eens bang dat het terugkomt ofzo ook omdat het wel af en toe zeurderig aanwezig is. Sterkte!

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ow meid,wat een ramp!:(
    Ik heb zelf ook 2 keer een hernia gehad en ben ook niet geopereerd omdat ik nog erg jong was (17 bij de eerste) en de arts wilde wachten hoe mijn herstel verliep. Toen die pijn voor de tweede keer op kwam zetten (uitstralende pijn in mijn been) wist ik ook gelijk hoe laat het was.. Ik snap precies hoe je je voelt. Het hele circus begint weer van vooraf aan. Succes ermee en een spoedig herstel gewenst!

19. Ladylittleangel

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes!

@Nanette77, dat is inderdaad snel zeg!!!! wel fijn hoor!
    Ik mag a.s. maandag al naar de neuroloog!

@Vruchtje, ja ik ken je nog :) ik denk indd dat ik een nieuwe MRI moet....en als het heel lang duurt ga ik weer naar het MRI centrum in Amsterdam, dat duurt een paar dagen voor je terecht kan! fijn dat het bij jou nog steeds goed gaat!

@Pluis81, ben jij uiteindelijk wel geopereerd de 2e keer?
    Inderdaad, het hele circus gaat weer beginnen :s
    Ik weet ook precies weer hoe laat het is, rugpijn en nu uitstraling erbij, denk dat ie gewoon weer/nog op L5 S1 zit....precies dezelfde klachten....

Ga nu gauw opschieten want moet naar de fysio!

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoe is het gegaan bij de fysio en wat zeiden ze?

Deel Deze Pagina