Ik word hier ondertussen zo gek van!!! (topic sluiten)

Discussie in 'De lounge' gestart door Skye, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Ik wordt er nu ondertussen zo gestoord van, dat mensen een topic openen met een vraag of verhaal. En zodra er ook maar een paar meningen gegeven worden die niet naar de zin zijn van de TS, dan moet dat topic gelijk maar gesloten worden!!! Als je geen meningen wilt die niet in jouw straatje passen......open dan ook gewoon geen topic!!!

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja apart hè.
    Ik ben het met je eens!;):D

3. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ja maar het is ook niet de bedoeling dat je iemand loop af te zeiken
    waar sommige ook weleens last van hebben dan denk ik doe ff normaal ofzo kun je niet op een normale toon reageren. reageer dan gewoon niet

4. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ben het opzich wel met je eens, maar soms worden mensen persoonlijk aangevallen in een topic en dat vind ik te ver gaan. Soms gaat het uiteindelijk helemaal niet meer om de vraag die er gesteld werd, maar wordt er alleen nog maar op elkaar afgezeken. Dan kan ik zoiets wel snappen.
    Maar inderdaad, het gebeurd soms ook wel als de mening van een ander niet naar de zin is van de TS. Dat vind ik behoorlijk triest.

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tja... wat maakt het eigenlijk uit?? als een topic gesloten wordt??

6. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Wat een zinloze topic is dit bah!! Laat een ieder in zijn waarde en als iemand zich niet meer prettig voelt bij een geopende topic dan is het toch mooi dat deze gesloten kan worden!!

7. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Sommige mensen willen ook geen antwoord geven op een vraag die door ts gesteld wordt maar willen vooral hun mening geven (al dan niet kwetsend)
    Dus idd wat maakt dat slotje nu uit?

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

ja vind ik ook eigenlijk...

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Mee eens (vind het alleen geen zinloze topic), maar het is niet altijd de keus van TS dat ze gesloten worden maar van een medeforumgebruiker. In dat geval kan ik me voorstellen dat dat wel eens frustrerend is. ;)

10. luuus

luuus Niet meer actief

vind dit indd ook een beetje een onzin topic!

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

je bent echt niet de enige.ik krijg er ook echt de kots van.

12. Tink

Tink Niet meer actief

Dat de discussie op zich vaak wél interessant is.

Tja op een forum kun je reacties verwachten, en zoveel mensen zoveel zinnen, dus er zullen er vast ook bij zijn die je niet bevallen...

13. tulip

tulip Niet meer actief

ik sluit mij ook bij skye en amfy aan. Ik vind dit geen zinloos topic en heb er ook de balen van. Als je alleen maar ja en amen wil horen, dan moet je maar geen topic openen. Ik vind het altijd heel makkelijk om in een discussie te zeggen: gooi maar dicht. Zo werkt het toch ook niet als je in levende lijven met iemand discussiert/praat.;)

14. fafje

fafje Niet meer actief

ik sluit me bij tullip aan...

om my gosh,...als je antwoorden krijgt die je eigenlijk niet wil horen...waarom open je dat topic dan...
    Of denk je serieus dat die ene peroson die het met je eens is...of die ene persoon jou wel dat antwoord geeft die je wilt horen alleen maar zal reageren...

En idd er zijn altijd dames hier die alleen mara hun mening willen geven, en eigenlijk niet echt antwoordne op de vraag van ts...maarja dat hoort er toch bij dit is een FORUM....er wordne nou eenmaal verschillende meningen gedeeld...

anders kun je het beter vragen aan experts...die geven gewoon simpel antwoord...

15. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Een mening geven is tot daar aan toe, maar ik lees af en toe reacties waarvan mijn haren rechtovereind staan :$ Op een forum zoek je lotgenoten en ja ook meningen. Maar het mag toch niet zo zijn dat iemand doelbewust gekwetst wordt. Het draait in mijn ogen nog steeds om respect voor de ander, net zoals ik respect heb voor de ts nu om haar mening en ik mijn mening erop geef. Alleen een mening op een nette manier zonder te kwetsen. Als een topic uit de hand loopt wat ik regelmatig zie. Dan kan ik het me goed voorstellen dat je de topic wil sluiten.

16. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Een discussie, vooruit. Maar mensen worden soms gekwetst, dat is een heel ander verhaal. Daarbij zijn er nog mensen die wel heel erg lichtgeraakt zijn (ach ja misschien hormonen :p , wie heeft er geen last van) en dan vind ik het ook overdreven dat een topic zo snel dicht gegooid wordt. Misschien even nadenken: als je een topic opent, krijg je leuke en minder leuke reacties. Wil je dat niet lezen of ben je daar te gevoelig voor, open dan geen topic.

Ben trouwens benieuwd wanneer dít topic gesloten wordt :)

17. Dani11

Dani11 Niet meer actief

idd myrthe ik zie hier heel vaak zulke belachelijke en kwetsende opmerkingen die nergens meer over gaan en zeker niet over het betreffende onderwerp. moet je dat maar pikken, echt niet!!
    gelukkig zijn er ook een boel gezellige meiden hier die het wel leuk houden....maarre vind dit ook een onzin topic, zeur niet en laat iedereen in zn waarde, hier mag ookwel een slotje op :D:p

18. tulip

tulip Niet meer actief

nee doelbewust kwetsen lijkt mij zeker niet de bedoeling van een forum, maar wel dat je anderen om advies o.i.d. vraagt, soms hoor je dan iets wat je misschien niet wil horen maar dat is het risico. Ik heb zelf niet zo'n moeite met mensen die zo reageren (en heb het ook al redelijk vaak meegemaakt) omdat ik die dan gewoon negeer. Ik lees naar de adviezen waar ik wel wat mee kan. In het dagelijks leven krijg ik ook een hoop advies waar ik niet om gevraagd heb of niks mee kan. 1 oor in, andere uit. Soms kom ik daardoor wel op andere gedachten en anders: jammer dan!!!
    Ik denk dat mensen die zich snel aangevallen voelen, moeten proberen om dingen vaker naast zich neer te laten leggen. En nee, dat is niet makkelijk, ik weet het uit eigen ervaring, maar nu ik ouder wordt, wordt het veel makkelijker. (ben pas 26 hoor;))

19. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik vind gewoon dat je naar elkaars grenzen hoort te luisteren en elkaar in de waarde moet laten. Dan val je er ook niet over als iemand iets eerder dan jij vind dat zou horen zegt 'het is genoeg'. Dan denk je gewoon 'ok, de grens van wat deze persoon aan kan is nu bereikt of wat deze persoon nodig heeft of leuk vind, maar dat mag, want we zijn gewoon allemaal anders".... Echt, is zoveel rustiger als je zo probeert te denken:)

Trouwens, persoonlijk ben ik een uit de hand lopend draadje liever voor. Als ik iets open dan doe ik dat omdat ik het leuk vind. Als ik merk dat het een kant uit dreigt te gaan waarbij het 'leuk' niet meer overheerst, dan pas ik daar op een gegeven moment liever voor. Als iedereen zijn ding gezegd heeft, klaar, de kracht van reclame is herhaling denken sommige mensen. Ik denk de kracht van gezelligheid is op zn tijd gewoon stoppen.

20. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sommige mensen stellen serieus een vraag en worden dan de dupe van mensen die denken dat een forum bedoeld is om voor sensatie te zorgen en vinden dan ook nog dat ze daar alle recht op hebben omdat het openbaar is en als TS dat niet wil, moeten ze maar geen vraag stellen.

Ook al is dit een forum: mensen behoor je met respect te behandelen en niet af te zeiken. Iemand die een vraag stelt zit niet te wachten op een compleet sensatie beluste discussie, maar op serieuse antwoorden.

Ik zie regelmatig steeds dezelfden voorbij komen die overal hun gepeperde mening kwijt willen wat discussies uitlokt (juist de bedoeling)... Laat die mensen lekker hun eigen "afzeik"-topic starten en stoppen met het vervuilen van die van een ander!

Groot gelijk dat een TS dan vraagt om een slotje! Dat anderen trouwens voor TS een slotje gaan aanvragen vind ik ook niet kunnen. Volgens mij kan TS dat zelf wel. Ook denk ik dat als er al een bepaalde tijd niet meer geschreven wordt in een topic deze automatisch gesloten moet worden door de mods.

Als je je ergert aan het feit dat een topic zo snel gesloten wordt, denk er dan over na waarom dit is en ga daar dan eens wat aan doen! Begin bij het begin!

Deel Deze Pagina