hallo, Tijdens mijn speurtocht naar ervaringen kwam ik dit forum tegen. Ik ben Mars, 34 jaar, 3 kinderen (1997m-1999j-2002m). Zoals je ziet zijn ze al wat 'groter'. De eerste vier jaar na de jongste wou ik beslist geen kinderen meer. Ik wist zeker dat ik 'klaar' was. Sinds vorig jaar ben ik gaan twijfelen. Ja, lach maar! Sinds ik een neefje heb, nu acht maanden, vind ik het allemaal weer zo leuk. Maar ja, voors en tegens hè? Voor elke 'tegen' weet ik ook een 'voor'. Iemand die dit herkent? Ik bedoel voornamelijk het leeftijdsverschil. Voordat deze baby er zou zijn, zijn ze 13,10 en 7. Waar begin ik weer aan denk ik dan. Maar ja, ik hoef niet meer zo op deze drie te letten. Kan zo naar AH als ik dat wil bijvoorbeeld. Maar dan denk ik ook meteen: die van 13 en/ of 10 kan best even 15 minuutjes opletten, toch? En zo ga ik dus al dagen door.... (vakanties, auto, meubeltjes, werk, etc) En ik heb het er nog niet eens met mijn man over gehad. Hoewel ik bijna al zeker weet dat hij het niet ziet zitten. Maar ja, eerst zelf alles op een rijtje krijgen. Nu zit ik al mijn dilemma hier te spuien, wat volgens mij de bedoeling niet is . Zal eens een topic zoeken waar dit mooi in past.