Nieuweling hier!;)

Discussion in 'Even voorstellen' started by Kapstertje22, Apr 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kapstertje22

Apr 11, 2014
    29
    16
    3
    Hallo,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben een kapster van 22 jaar en woon samen met mijn vriend van 31 jaar. Ik lees al een tijdje met jullie mee en heb nu ook een account aangemaakt.

Ik ben in juni 2013 getopt met de pil. Mijn eerste menstruatie heeft heel lang op zich laten wachten en is op 14 februari begonnen tot 21 februari en hij was ook meteen vrij heftig. In maart helemaal geen menstruatie gehad maar wel getest en helaas negatief... Vorige week woensdag 02-04 had ik opeens bloed aan mijn wc papier (sorry voor de details haha) en dit heeft geduurd tot zaterdag 05-04. Tampon was bijna niet nodig en maandverband al helemaal niet. Afgelopen dinsdag had ik het weer opeens en toen dacht ik dat mijn menstruatie eindelijk door zou zetten maar nee hoor... Het is bij dinsdag gebleven. Ik hoopte natuurlijk op een innestelingsbloeding en dus vanmorgen getest en hij was negatief.

Ik ga er maar van uit dat dit een hele lichte menstruatie was maar stiekem hoop ik, en waarschijnlijk hou ik mijzelf wel voor de gek, dat ik te vroeg heb getest.

Liefs,
    Kapstertje22

2. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Welkom op het forum en succes met deze spannende tijd :)

3. Kapstertje22

Apr 11, 2014
    29
    16
    3
    Bedankt Micchan

4. Kapstertje22

Apr 11, 2014
    29
    16
    3
    Om jullie even op de hoogte te brengen: Ik ben vanaf vrijdagmiddag ongesteld. Het is heel licht voor mijn doen maar heb wel steeds behoorlijke steke in mijn buik

5. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Wat balen :(

Share This Page