Hallo! Ik kom me ook even voorstellen.... Ben 33 en heb wegens ziekte nooit de pil gebruikt (werkt niet), nu zijn we meer dan 7 jaar samen en alweer 9 maanden getrouwd, verhuisd naar het buitenland en nu we hier helemaal gesetteld zijn zijn we echt wel klaar voor ons 1e kindje... Cyclus zit netjes rond de 28 dagen DPO is 4 of 5 vandaag, NOD is 23/11 en dus ben ik maar eens even wat rond aan het kijken geslagen. Ik hoop dat we snel zwanger zijn maar gezien dit onze 1e poging is (eerder 2 miskramen gehad waardoor we alles op een lager pitje hebben gezet) ga ik maar niet al teveel hoop koesteren.... Groetjes Dazzje
Dank je wel! Hopen wij ook maar we zullen het zien.... Ik ben zelf best nuchter maar stond gister toch wel even raar te kijken. Ik rijdt namelijk paard en had gister les, halverwege de les ben ik moeten stoppen omdat ik ineens mega misselijk en duizelig was, iets waar ik nog nooit last van heb gehad. Toen vroeg ik me wel even af of je zo snel na je DPO al iets zou kunnen merken want een innesteling zal er nog niet geweest zijn denk ik (althans als ik internet mag geloven duurt dat toch gemiddeld 5-9 dagen).