We konden niet wachten tot morgen de test lag op tafel en we konden ons beide niet inhouden. Dus ik ben letterlijk met de test naar de toilet gerend en al halverwegen de plas kwam er een duidelijk PLUS te staan. Moraal van dit verhaal. Mijn vriend en ik zijn ZWANGER!
Hartelijk Gefeliciteerd Ik dacht meteen al dat je zwanger was toen ik je verhaal las! Je was immers al een tijdje bezig en dan ben je niet meer zomaar over tijd Geniet van je zwangerschap meid! Ik hoop voor je dat de misselijkheid niet te lang duurt. Welkom op dit forum trouwens.
Dank je wel Anouk! Die misselijkehid vind ik eigenlijk niet eens zo erg dat laat me telkens beseffen dat het echt waar is1 Ik hoop alleen dat die krampjes die ik heb snel weg zijn, die lijken namelijk verdacht veel op ongi krampjes en ik ben steeds bang dat ik als ik naar de toilet ga toch bloed zie. Mijn vriend zegt dat ik niet meer bang moet zijn en gewoon genieten, maar dat zou toch wel iets makkelijker gaan zonder die krampjes! Maar nog steeds loop ik de hele dag met een grijns van oor tot oor!