Hallo Allemaal, Ben nieuw hier dus zal me even voorstellen.. Ben Denise, 23 en ik ben sinds 3 dagen gestopt de met pil . Ik betrap mezelf er op dat ik, op mijn werk, de hele dag op dit forum zit te speuren...maar ja, het is ook allemaal wel erg spannend he! Het is wel waar dat je er de hele dag mee bezig bent als je eenmaal hebt besloten ervoor te gaan, maar ja ik probeer het zoveel mogelijk te negeren.. Ik zal nog wel veel info en raad nodig hebben dus jullie horen nog van mij! Liefs Denise
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
hey iedereen ben een vrouwke van bijna 28 enbenin verwachting van men derde enlaatste kindje heb al twee uit een vorige relatie en verwacht nu samen met huidige partner ons eerste , hij heeft er nl ook al twee ze zitten allemaal tussen de leeftijd van 10 tot 7 dus mooie leeftijd hij krijgt nu zijn eerste zoontje se wil jullie iets meer weten mag je het altijd vragen hoor ! kusjes
Welkom en hopelijk lukt het snel bij jullie om zwanger te worden. Je mag er inderdaad niet te veel mee bezig zijn, maar ik denk dat we dat allemaal doen hoor