Hoi allemaal, Ik zou me graag even willen voorstellen. Ik ben Saskia, 23 jaar en heb sinds kort een nieuwe relatie. Na een tijd lichamelijke klachten te hebben gehad en erg moe te zijn geweest, ben ik 3 weken geleden erachter gekomen dat ik zwanger ben. Dit nieuws was voor mij/ons best een grote schok, maar nu drie weken verder zijn we er erg blij mee. De omstandigheden zijn niet optimaal, maar we hebben nog meer dan een half jaar de tijd om dit voor elkaar te krijgen. Dus zie het nou helemaal zitten. Ik hoop met jullie ervaringen te kunnen delen op deze site. Liefs Saskia
Van harte met jullie zwangerschap. En veel sterkte maar bovenal ook plezier met het wennen en alle voorbereidingen.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet van het kleine wondertje dat in je groeit. De omstandigheden zullen zich wel beteren. Veel plezier met de voorbereidingen, het lukt jullie wel
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer lekker te genieten van het zwanger zijn. Liefs wolly