Hallo allemaal , ik ben patricia woon in limburg en heb een zoon van 14. Ik word in Januari al 37 en ik heb nog een kinderwens samen met mijn vriend. Hij heeft zelf ook al een zoon van 18. Jullie snappen het waarschijnlijk al, maar ik maak me dus aangezien mijn leeftijd best zorgen. Ik hoop hier wat antwoorden te krijgen van mensen die ook op oudere leeftijd zwanger zijn geworden. In ieder geval wens ik jullie allemaal veel plezier met jullie dikke buikjes!
Hallo petieske Ik ben hielkje en ik ben 36 jaar ik heb een dochtertje van 3.5 en we willen graag nog een tweede kindje. Ook ik maak me best zorgen of alles wel goed zal verlopen en of het kindje wel gezond zal zijn En het allerbelangrijkste of het nog een tweede keer zal lukken!!!!! Ik vind dit wel een leuke site. Ik hoop je nog vaker tegen te komen.
Hoi Petieske, Welkom op dit forum. Ik hoop dat je vind wat je zoekt. Hoopvoor je dat je snel zwanger zult worden. In ieder geval veel plezier met klussen!! \/ Lies happy
Hallo Ik ben Banja en ik ben sinds vandaag nieuw op deze site.ik hoop dat ik hier veel info op kan vinden over het zwanegr worden ik ben 27 jaar en ik ben sinds februari bezig met klussen en tot nu toe zonder resultaat groetjes Banja