Ik ben Veronique, maar die gebruikersnaam was al in gebruik , dus is het Ronnie geworden... Ik ben 36 en heb een zoontje van 3,5. Wij proberen nu al drie maanden zwanger te worden. Wij hebben een paar jaar vruchteloos geprobeerd nadat was vastgesteld dat mijn man verminderd vruchtbaar was. Zwanger geworden na de eerste poging IUI, maar die is helaas geƫindigd in een miskraam op 7 weken. Daarna een hele tijd niks. En dan als bij wonder eind 2002 toch op natuurlijke wijze zwanger geworden.... Wij hopen op een nieuw "wonder" en zijn nu dus reeds 3 maanden aan het "proberen". Hoezeer ik mijzelf had overtuigd er niet gefixeerd op te raken, ben ik dat nu natuurlijk wel , en voel ik na elke eisprong "allemaal symptomen", helaas tot nog toe alleen fantasie ... Ik wens iedereen die zwanger wil worden, mijzelf incluis , een heel vruchtbaar 2007 !
Heel veel succes en ik hoop dat 2007 een mooi en vruchtbaar jaar voor je mag worden! (en voor ons allemaal natuurlijk! )
Hoi hoi, Welkom op het forum. Zo zie je maar weer wonderen bestaan ook ! Ik hoop op een tweede wondertje voor jullie. Liefs, Bibu !