voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door queenmeisje, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hallo Allemaal,

Ik ben Queenmeisje en ik ben 2,5 jaar geleden gestopt met de pil.
    Sinds eind vorig jaar is er Endometriose geconstateerd in de kleine bekken en op alle 2 mijn eierstokken. Ook nu een operatie zijn de Cystes weer terug.
    De eilijders zijn open dus officieel ben ik nog gewoon vruchtbaar maar om verdere schade te beperken gaan ze starten met iui...

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

3. roosje1979

17 mrt 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, Ik ben Roosje1979 en ik ben (bijna) 32 jaar en mijn vriend en ik zijn heel erg hard bezig om zwanger te worden.Wellicht ben ik er wel TEVEEL mee bezig, mijn vriendin is nu ook net gestopt en dan ben ik gewoon boos op haar omdat ik bang ben dat zij eerder zwanger zal zijn als ik (waarom weet ik niet) terwijl ik het haar aan de andere kant ook zo ontzettend gun. Ben sinds februari 2011 gestopt met de pil, dus nu maand 2 (poging 2) en gisteren had ik ongesteld moeten worden en dat ben ik niet! Maar ja, ik besef ook heel goed dat de hormonen flink in de war zijn door het stoppen met de pil en dat ik nu niet echt kan spreken van een regelmatige cyclus (voorheen was het 28 dagen). Maar nu voel ik me anders (dat kan ook gewoon "wishfull thinking" zijn) zo heb ik veel pukkels in mijn gezicht, menstruatie blijft dus uit (nu 1 dag te laat) maar wel de krampen die dat normaal aankondigen, erg humeurig en moe! Dit zijn wellicht ook klachten die bij aankomende menstruatie horen, maar ik hoop vurig dat het iets anders is :)Ben blij dat ik hier terecht kan en dat ik niet de enige ben met deze klachten e.d. Groetjes, Roosje

Deel Deze Pagina