Nieuw! Hallo iedereen.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Kate80, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kate80

Kate80 Lid

18 aug 2011
    17
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hallo iedereen!

Sinds een aantal weken volg ik voorzichtig de berichten op deze site. Hoog tijd voor een eigen account. ;)

Ik ben 31 (mijn vriend 30) en ik ben begin juli gestopt met de pil.
    Vol goede moed zijn we een poging aan het wagen met het starten van een gezinnetje.
    Het lijkt wel of er een hele nieuwe wereld voor ons open gaat. En dat gaat gepaard met een hoop vragen.

Ik hoop dus de komende tijd wat antwoorden te vinden en daarbij heb ik wel wat hulp nodig. ;)
    En uiteraard hoop ik heel snel zwanger te worden, maar ja, dat hangt van moeder natuur af denk ik.

groetjes!

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

welkom ! spannend he zwanger worden :) hoop dat het snel raak mag zijn :)
    groetjes en liefs

3. Kate80

Kate80 Lid

18 aug 2011
    17
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Thnx. Ja, echt super spannend.
    Ik heb al het goedbedoelde advies gekregen om er niet teveel mee bezig te zijn, want dan lukt het niet.
    Maar ja, het houdt me dagelijks bezig (in de positieve zin van het woord hoor). Zou elke mother to be dat hebben? Wij gaan voor de 1e, dus echt alles is nieuw...

4. peekaboo

natuurlijk heeft iedereen dat zelfs voor een tweede of derde of wat dan ook ik ben er net achter gekomen zwanger te zijn van mijn 2de wondertje eerste is nu 6 maand oud jippie zelfs nu van het tweede had ik dit ook hoor wij hebben bewust gekozen om zo snel voor een tweede te gaan :)

5. Kate80

Kate80 Lid

18 aug 2011
    17
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wow, gefeliciteerd. Super!
    En wat geeft het dat de 2e er snel achteraan komt? Dan is het leeftijdsverschil ook niet zo groot. Da's juist leuk.

6. peekaboo

ze gaan 14 maand schelen vind dit super echt top !!

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hey...

Ik ben er ook veel mee bezig. Ik ben 30 en mijn vriend 32 en ook wij gaan voor een 1e kindje... Ik ben ik janurai gestopt met de pil. En nu iedere maand steeds maar afwachten! Ben blij dat ik maandag weer moet werken, want dan kan ik mijn gedachten meer verzetten! Succes ermee!

Liefs jufaman

8. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Welkom!
    Ik hoop dat het snel raak is :).

Deel Deze Pagina