hallo allemaal

Discussion in 'Even voorstellen' started by vera24, May 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vera24

vera24 Nieuw lid

May 1, 2012
    1
    0
    0
    hoi hoi , eindelijk de sprong genomen om me toch maar aan te melden..mijn vriend en ik proberen sinds mei zwanger te worden..vanaf sept lopen we in het ziekenhuis en ben ik aan de clomid begonnen..ben begonnen met 1pil ..zit nu op 3pillen..nog 2maanden proberen en anders gaan we stoppen met clomid en met wat anders beginnen..geen idee wat...heeft iemand hier ervaring mee...word er zowat gek van dat het zolang duurt (ik weet dat het eigenlijk pas heel kort is )ik droom er gewoon over...en ineens lijkt iedereen in mijn omgeving zwanger te zijn!!heel frustrerend!maar ben blij dat er een forum bestaat waar je met elkaar kan praten!aangezien me vriend het niet bekend wilt maken ..

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Hallo,

Om te beginnen, welkom!!
    Ik heb geen ervaring met clomid maar wel met het lange wachten.
    Wij hebben er de eerste keer 17 maanden op moeten wachten voor ik zwanger was van mijn zoontje (nu 2 jaar) en inmiddels zitten we nu alweer in ronde 10.

Dus, ja van wachten weet ik wel wat af. En inderdaad het is frustrerend en irritant, maar ja er zit niks anders op helaas.

Ik hoop voor jullie dat jullie geduld beloond wordt deze ronde!!!

Succes ermee!!

3. amber23

amber23 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,239
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. nic1981

nic1981 Nieuw lid

May 2, 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Wij hebben onze zo gekregen met behulp van clomid..na 2 1/2 jaar!
    Daarbij had ik alle bijverschijnselen die je maar kunt bedenken.maar we zijn pas zwanger geraakt op het moment dat ik niet meer zo vaak naar het ziekenhuis hoefde voor echoos en we wat meer rust hadden.
    Nu moet ik opnieuw beginnen ermee....maar die kleine maakt alles goed!geef het nog niet op en laat het wat meer los!makkelijker gezegd dan gedaan...maar het loont!

Share This Page