Hallo iedereen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Debster98, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster98

Debster98 Lid

30 mei 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen!

Sommigen zullen mijn topicpost al gezien hebben over een (mogelijk) positieve zwangerschapstest. Nou, die blijkt nu dus echt positief te zijn na een andere test gedaan te hebben van ClearBlue.

Ik zal me hier nog even voorstellen, wel zo netjes, omdat ik zeker waarschijnlijk hier vaker zal komen de komende maanden/jaren:)

Ik ben dus Debby, 24 jaar oud en woon in Noord-Holland. Daar woon ik samen met mijn vriend en twee katten. Regelmatig heb ik ook nog oppaskindjes en oppashondjes over de vloer. Lekker druk dus.

R. en ik zijn al 2,5 jaar bezig met kinderen krijgen en hebben afgelopen cyclus de derde IUI-poging ondergaan, met zeer weinig 'zwemmertjes'. Weinig hoop dat het zou lukken, maar nu blijkt het dus toch gelukt. Ben ik ook echt blij om! Niet alleen omdat het kindje meer dan welkom is, maar ook omdat ik nu geen operatie hoef te ondergaan om te kijken wat er (eventueel) mis is met mijn baarmoeder.

Nu ga ik eerst mijn partner vertellen dat hij papa wordt. Dit zal waarschijnlijk pas morgenochtend worden, omdat hij waarschijnlijk pas rond 02.00 uur vannacht thuis zal zijn... Daarna maar even de huisarts en fertiliteitspoli bellen. En natuurlijk ook Moeders-voor-Moeders.

Vandaag ga ik me in ieder geval bezighouden met de vraag hoe ik mijn vriend ga vertellen dat hij papa wordt. Er zijn zoveel manieren om dat te doen! (Iemand nog tips???). En alvast héél veel informatie opzoeken op het internet over alles;)

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Nog even een tip (wellicht al bekend): clearblue klopt niet helemaal qua tijd. Staat er 2-3 weken, dan is dat dus al 4-5 weken. Daar liep ik dus tegenaan :)

Geen tips over hoe het te vertellen. Ik was zo in shock dat ik mijn man maar gewoon de positieve test in zijn handen heb geduwd toen ie net uit bed was. Was ie net zo in shock als ik.

Deel Deze Pagina