Hakoek komt om de hoek...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Hakoek, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Hallo allemaal,

Ik heb ondertussen al een bericht geplaatst op een ander gedeelte van het forum (gedeelte 'zwanger worden', onderwerp 'ik wil, maar wat als hij niet wil...?), maar neem toch nog even de tijd om mij hier ook netjes voor te stellen.

Mijn naam (niet in mijn geboorte-akte overigens...) is dus Hakoek. Met mijn 26 jaar ben ik al 8 jaar samen met mijn vriend. Wij wonen nu 1 jaar in het huis waar wij oud in willen worden en daarvoor woonden we 1,5 jaar in een mini-appartementje.

Nu zijn we heel gelukkig samen, en ik ben klaar voor de volgende stap!
    Echter heb ik twijfels of mijn vriend er ook zo over denkt. Ik weet dat hij ooit wel kinderen wil, maar ik wil ze nu en als ik er zo naar kijk, wil hij ze pas over 5 jaar...

Maar er is zo'n nare Hakoek-familie-eigenschap en dat is: Als ik iets wil, wil ik het nu.
    Ik wil al best een tijdje wel een kindje, ongeveer een jaar nu, maar op de een of andere manier heb ik het gevoel nu heel sterk (zit het in de tijd van het jaar...?).

Zoals gezegd, ben ik nu 26 (bijna 27). Ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30e toch wel een kind wil. Erbij nadenkend dat je toch nog ook even 9 maanden zwanger moet zijn, en je nooit weet of het snel lukt, rammelen die eierstokken erop los.

Ik hoop dat ik de komende tijd op dit forum kan blijven, omdat we dan bezig zullen zijn met het 'ontwerpen en uitwerken' van een wondertje. En niet dat ik over een paar dagen moet gaan vermelden hier dat ik met weer kan afmelden omdat vriendlief er nog niet op zit te wachten... :(

Vragen? Ik hoor het graag!

Groetjes Hakoek

2. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom!

Deel Deze Pagina