hallo wij komen ons ook eventjes voorstellen ik ben dus nicole 27 jr en kom uit amsterdam oost ben een alleenstaande moeder vanaf dag een dat ik wist dat ik zwanger was heb dan ook geen contact meer met de vader van mijn dochter alicia naomi is bijna 11mnd oud 13 oktober wordt ze 1jaar! sinds alicia 6,5 wk oud is lopen we al ziekenhuis in en uit haar hoofdje groeide heel hard dus werdt er om de maand een ct scan gemaakt omdat haar hoofdje steeds met 4 a 5 cm groeide per maand soms wel per week met 2,5 cm ook werder er in het begin echo's gemaakt van haar hoofd maar ze konden niets vinden in mei is er een mri scan gemaakt maar was gelukkig niet veel optezien ze dachten nl aan een waterhoofdje wat ze dus wel zagen is dat haar hersens teklein zijn voor haar hersenkamer( de kamers sluiten niet goed aan ofzo) ook lopen we bij een geneticus omdat de kinderart en het consultatie buro denken aan een syndroom omdat haar oortjes naar voren zijn gekrult der neus tekort is en haar handlijnen anders zijn dan die van ons en omdat haar plasbuis tedicht tegen haar poepertje aan zit eind mei zijn we bij de geneticus geweest voor onderzoeken in Januarie krijg ik daar pas de uitslag van echt belachelijk dat,dat zo lang moet duren maarja t is niet andres de geneticus denkt aan het charge syndroom is zeer zeldzaam ook moet ik nog een dna test onder gaan omtekijken of het aan mij ligt of toch aan beiden ouders gelukkig kunnen ze t ook alleen met mijn bloed doen want de vader wil absoluut geen medewerking verschaffen dus worden nog erg spannende tijden volgende week heb ik een afspraak met een chirurg om alicia te opereren aan haar plasbuis en poepertje omdat ze er last van kan krijgen als we er niets aan doen dan bedoel ik dus ontstekingen van de blaas en urine buis maar goed dan zal ik wel horen wanneer ze dat van plan zijn tegaan doen en als jullie meer willen weten of wat dan ook kom maar op met de vragen hoop hier een leuke tijd tekrijgen op t forum groetjes nicole en alicia
welcome alicia en mama nicole heel veel sterkte met je dochtertje hopelijk vergaat alles speodig veel plezier op dit forum groetjes Hala
Hallo Welkom hier en veel kletsplezier gewenst en hopelijk komt het met je dochtertje allemaal goed, sterkte er mee. Liefs wolly
Welkom op het forum en heel veel kletsplezier toegewenst hier. Ik wil je heel veel sterkte toewensen voor jou en je dochtertje, hopelijk komt het allemaal goed!
Heej welkom hier en veel klets plezier, wat gaat lukken haha. Vòòr je t weet ben je verslaafd hier.. . Wat n schatje, die Alicia.. je zou echt niet zeggen dat ze wat 'mankeert', t is gewoon n prachtig meisje! Maar veel succes verder met de onderzoeken..
Welkom Nicole en Alicia! Wat een mooi meissie zeg,ik wil jullie veel sterke wensen en ik hoop dat het allemaal goed komt met je meissie! Liefs D..-x-
bedankt voor de berichten erg lief allemaal haha en kan best wel is zijn dat dit verslavend gaat worden haha
Poeh je hebt nogal wat mee gemaakt. Geniet in ieder geval van je meisje, wat de toekomst ook brenge zal. een kind is een kostbaar geschenk!