dromen van ons eerste wondertje

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Trees, 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

En ook ik ben nieuw op deze pagina en wil me graag even voorstellen. Voor het gemak (en de anonimiteit natuurlijk ;) ) heet ik hier even Trees en ben 26 jaar. Eind november vorig jaar is mijn koperspiraaltje verwijderd en ongelooflijk maar waar ik was binnen een maand zwanger. Ik voelde me zo zwanger als wat en dat gevoel was het mooiste wat ik ooit heb meegemaakt. Alle misselijkheid en vermoeidheid had ik er voor de volle honderd procent voor over! Met volle moed gingen we na de eerste termijnecho van tien weken en daar kwam de klap. Er was geen kloppend hartje te zien en ons kruimeltje leefde niet meer. Er was geen enkele teken van een dreigende miskraam en daarom hebben we na een week besloten om voor een curretage te gaan. Ik vond het vreselijk om me zo zwanger te voelen en te weten dat het voor niks is. Achteraf vind ik dat ik de juiste keuze voor mezelf heb gemaakt en hoop ik alles een plekje te gaan geven. We gaan er weer tegenaan, al denk ik dat mocht ik weer zwanger raken nooit meer zo onbezonnen blij zal zijn als de eerste keer. In ieder geval niet in de eerste maanden. Hopelijk zal onze droom van een wondertje in vervulling gaan.

Ik merk dat ik er alweer bezig ben om een complete roman hier te schrijven en dat zal vast niet bedoeling zijn. Ik wens iedereen hele vruchtbare dagen en een geweldige zwangerschap!

Groetjes Trees

2. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Trees, welkom hier ! Je zult merken dat het echt oplucht als je van je afschrijft. Tenminste ik heb dat zeker. Dus aarzel niet en schrijf maar lekker je romannetje hoor.
    Gewoon vrolijk zijn,verdrietig, teleurgesteld of boos kunnen zijn zonder erop 'aangevallen' te worden. Iedereen hier weet hoe het voelt en wat het is.
    Wat een vreselijke klap moet dat voor jullie zijn geweest. Niet in te denken. Ik geloof ook best dat je bij een evt. volgende zwangerschap niet eerst zo blij kunt/wilt zijn, en je eerst de echo wilt afwachten. Succes met alles !

Hope

3. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Hi Trees,

Welkom hier en veel succes met alles!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Trees,

Welkom op dit forum en succes met zwanger worden!

5. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Sterkte nog met je verlies.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het raak.

Liefs wolly :)

6. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    welkom hier en veel succes met zwanger worden, ik hoop voor jullie van harte dat dat wondertje snel mag komen en dat alles goed gaat

7. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Welkom en veel succes met zwanger worden !

8. Trees

Trees Niet meer actief

Bedankt voor al jullie welkomberichtjes! Ik merk dat ik steeds positiever begin te worden en de kans dat het de volgende keer goed is nog altijd groter dan dat het weer mis zal gaan. Daar hou ik me gewoon lekker aan vast en hopelijk heb ik over niet al te lange tijd goed nieuws!

groetjes

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Welkom!

Deel Deze Pagina