Hallo, ik ben vandaag ook nieuw hier, ik ben 21 jaar en 15 weken zwanger. Samen met mijn vriend zijn we heel erg gelukkig. Het heeft 8 maanden geduurd voordat ik zwanger was. Het kindje was dus welkom. Veel mensen denken dat dat niet het geval is aangezien mijn leeftijd. Daar kan ik me aan storen, maar begrijp het aan de andere kant ook wel. Mijn vriend en ik hebben 5 jaar een relatie. Morgen heb ik een pretecho waar we samen heen gaan. Het echofilmpje word dan ook op dvd gezet. De zenuwe gieren al een paar dagen door mijn lijf. Wij hopen stiekem dat we morgen te horen kunnen krijgen of het een meisje of een jongen is. Graag zou ik meer van jullie willen horen, zou dit al kunnen, hebben jullie dit zelf meegemaakt. Mijn zenuwe zijn haast niet te houden en ik voel me helemaal verlieft. ik vind trouwens dat de zwangerschap nu al behoorlijk snel gaat. Dus extra genieten maar. Heb al vaak als tip gekregen dat ik er van moet genieten omdat het zo voorbij is. Nou mailen jullie mij? Liefs Jessica.
bedankt voor je berichtje, ik kreeg tranen in mijn ogen na het lezen van meer info over jullie, en ik weet niet maar voel me ergens schuldig. ik zat gewoon te huilen net.. Het blijkt wel dat je een sterke vrouw bent, mijn respect heb je en ik weet zeker van heel veel meer. Jij was dus ook jong toen je moeder werd. Hoe heb je dat ervaren? Liefs Jessica.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly