Hallo allemaal Ik ben Chantal, ben 23,5 lentes jong. en kom uit het zonnige zuiden. voor beroep werk ik in de horeca als serveerster. Voor iemand die meer over mij wilt weten, vraag gerust. groetjes Chantal
wat een reacties van jullie leuk. maar kan iemand mij vertellen of het normaal is dat ik buikpijn heb? en dat ik afval ipv bijkom? begin nu pas laast te krijgen van zwangerschaps kwaaltjes zoals misselijkheid en pijnlijke tepels. ben pas 6 weken en dagen zwanger, en als de dood dat het misgaat, omdat het 3 jaar geleden ook mis is gegaan ik voel me op het moment zo rot
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly Heel veel meiden die hebben er last van dat ze steekjes voelen, ik heb het zelf ook af en toe nog. Het is het groeien van de baarmoeder en de banden die je voelt. Als het geen ernstige krampen en flink bloedverlies is hoef je je geen zorgen te maken. Ben je niet gerust dan zou ik even de verloskundige of gyn bellen. En ook van het afvallen is heel normaal.