hoi allemaal, ik zal me even voorstellen : Mijn naam is Patricia en ben 27. Ik heb een vraag en hoop dat een van jullie mij misschien kan helpen: vorige week ben ik 2 dagen lichtelijk ongesteld geweest. ( normaal ben ik het 4 dagen en meestal vloei ik nog een dag of 2 na )maar na die 2 dagen was het direct ook weer weg. nu ben ik al een tijdje ontzettend moe ook na 8 uur slaap en als ik wakker wordt voel ik me even een beetje grieperig maar dat is zo weer voorbij. daarbij heb ik sinds 2 dagen een beetje pijn onder mijn linker en rechter oksels en lichtjes rond mijn borsten. niet echt pijn maar meer zeurderig. zo wat een vragen. maar zou iemand mij kunnen zeggen of dat symptonen kunnen zijn van een zwangerschap? alvast bedankt. en voor diegene die zwanger zijn, geniet ervan! groetjes patricia
Heej, weer een naamgenootje op t forum, welkom hier en t zou idd kunnen. Een test zal t alleen uit kunnen wijzen! Succes
hey patroeschka, dank je voor je berichtje! dan zal ik morgen maar eens een test gaan halen! geniet van je zwangerschap!
hoi hoi, heb vandaag een test gedaan, helaas ben niet zwanger, alhoewel ik het niet echt geloof, mijn man zegt ga er maar van uit want die testen kloppen voor 99 procent. maar toch