Hallo , Ik ben Lucette en ben 35 jaar en zwanger van het vierde kindje . Ik ben huismoeder en mijn jongste is 3,5 middelste is 10 en de oudste is 15,5 . Ik ben bijna 6 weken zwanger en heel bezorgd , dit doordat ik soms opeens geen pijn meer heb in mn borsten . Nu word ik op deze site wel wat wijzer maar ben nog steeds niet gerust gesteld . Ik lees wel veel verhalen en vind dat de meiden elkaar super helpen en dat heb ik ook nodig en hopelijk kan ik iemand in de toekomst weer gerust stellen . Groetjes Lucette .
Heej Lucette Jeetje .. ja kan mij wel indenken dat je je bezorgd maakt .. Heb je al een afspraak voor een eerste echo? anders ff huisarts bellen ? Liefs Mathilde.
Hoi welkom Heb je een reden waarom je je nu zo ongerust maakt? Had je dat bij de anderen ook? Heb je al een afspraak bij verlos of gyn gemaakt of voor een echo?
Hoi Mathilde , Ja ik heb een afspraak bij de verloskundige volgende week donderdag en die is op de hoogte van een miskraam , maar die was meteen al na de positieve test , over een andere posi test twijfel ik of ie wel echt posi was ..was ie wel maar was zo weer ongesteld . Nu dit keer voel ik mij wel zwanger en voel ook wel dat hcg toeneemt maar vanochtend gek genoeg geen pijn in mijn buik en geen gevoelige borsten maar wel hoge temp nog steeds ! Veel plassen heb ik ook nog , ik zit mezelf gek te maken en heb het gevoel gewoon dak te oud ben ofzo .... maar aan de andere kant ... hoeveel mensen van 40 krijgen nog een kind ... oh ik bedenk me dat geen verloskundige mij gerust kan stellen totdat ik het hartje hoor ! Maar bij jullie voelt het 1 want we zijn zwanger of ermee bezig , das meer geruststellend ! Groetjes Lucette
Haai en welkom. Elke zwangerschap is anders, er zijn er geen 2 met elkaar te vergelijken. Ik kan me indenken dat je je ongerust maakt, zeker na wat je net hebt meegemaakt. Ik ga voor je duimen!
Hoi , Dankje , nee dat is ook zo ja zijn allemaal anders . Die angst is eigenlijk vanzelf gekomen ook , ik let er teveel op en nu hoor ik van andere zwangere vrouwen dat die ook wel eens 1 of 2 dagen niks geen last hadden en toch een goede zwangerschap hebben . Bedankt dat je voor me duimt heb ik hard nodig , voel me best alleen in mijn gedachte soms ... ik wil mn mannetje ook niet onzeker maken dus ik praat er niet over met hem . Ik ga proberen te genieten , Heel erg bedankt ! Lucette