Hallo allemaal... Ik ben Hilal. Ik en mijn man willen graag een kind krijgen.. Hierdoor ben ik op zoek gegaan via google naar leuke intresantte baby pagina.. tot slot ben ik hierr gaan inloggen.. Ik ben vorige maand gestopt met mijn pil.. en deze maand ben ik nog steeds niet ongesteld geworden.. ik ben 3 dagen er over heen... Ik hoop dat ik zwanger.. alleen weet ik niet wanneer ik een test moet doen.. doeii doeii
Hoi Hilal, ehm aanwezige tekst heb je zeg.. poeh .. Maar, welkom hier en als ik jou was, zou ik anders morgen even n thuis testje doen.. wie weet..?
Hallo allemaal, Ook ik zal me even voorstellen. Ik noem mezelf op deze pagina Aagje1 (dit omdat mijn vrienden nog niet weten dat ik zwanger wil worden.... en iedereen kent iedereen). Nou het is geen nieuws hier als ik vertel dat ik zwanger wil worden.... Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil en slik nu bijna een maande foliumzuur. Verder eigenlijk niet heel veel bijzonders. Groeten, Aagje
Hallo dames Welkom samen en veel kletsplezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden hopelijk is het snel raak. Liefs wolly