Hey allemaal, Ik ben na enig gezoek op deze pagina gestuit en echt blij dat dit bestaat, ik ben 7 mnd gestopt met de pil , getempt en nu bezig met de welbekende ovu testen. Best frusterende bezigheid, zeker als de ene na de andere die je kent zwanger wordt. Altijd positief blijven he? Nou tot ziens op deze pagina
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom en veel succes met zwanger worden , hoop voor je dat het snel raak is En ja, ik weet wat je bedoelt dat het best frusterend is als iedereen om je heen '' per ongeluk / ongepland '' zwanger word. In ieder geval veel lees en schrijfplezier hier !
Ik weet precies wat je bedoelt! Om ons heen ook iedereen zwanger/baby, onze tijd komt vast nog wel! ;D hoe langer het wachten duurt hoe meer je het zult waarderen dat je überhaupt zwanger mag/kan worden! Veel succes!
bedankt iedereen voor de warme reacties, voel me meer dan welkom hier en ben zo blij dat je hier lekker je hart kan luchten liefs mij