Hoi hoi dames (en heren?) Ik ga me even voorstellen.... Ik ben Jeanine, tel 21 lentes en wil echt dolgraag een kindje! Sommigen vinden mij mischien nog te jong, maar ik weet gewoon dat ik er klaar voor ben. Maar eerst even ons huisje afmaken (we zijn met de verbouwing bezig) en dan mag het van ons komen! Ik heb deze site van een vriendin van mij (Marieke, ook actief hier), dus ik ben benieuwd wat ik hier kan verwachten! Weet nog niet precies hoe het allemaal werkt maar daar komen we snel genoeg achter. Groetjes van Jeanine
heeeey mutsie welkom hier! over een jaartje ofzo lopen we gewoon samen achter onze kinderwagens (naja hopelijk is het dan al een buggy voor mij haha) xxxie marieke
hoi,welkom op de site. nou maar hopen dat het snel raak is. het maakt niet uit hoe oud je bent,ik ben zelf ook 21 in mei 22 maar ik en mijn vriend staan er ook achter en we zijn er ook klaar voor. mijn vriend wort in mei 30 en we kunnen er nu van genieten. als we 10 jaar verder zijn is mijn vriend 40 en dan lijkt het heelerg raar vinden wij. wij hebben nu nog een opa en oma die dit toch ook mee moeten maken! mijn vriend zijn oma is 88 het zou voor haar toch heelerg mooi zijn om haar 1e acht klein kind vaste te kunnen pakken. mijn opa is 75 en heeft al 3 achter klein kinderen dus dat is al heel anders. ik hoop voor je dat het snel raak is en dat hoop ik ook van mij. SUCCES + leeftijd maakt niet uit
Hoi Ramona! Dat precies hetzelfde verhaal heb ik nou ook. Mijn vriend wordt bijna 29, dus ook een mooie leeftijd om vader te worden dacht ik zo. Ik heb nog 3 oudere broers van eind 30 en die willen geen van allen kinderen, dus dan is het voor mijn ouders des te leuker als ze hun enige dochter opa en oma worden. Maar eerst ons huisje klaar maken en dan kan het feest beginnen haha! Ik ben er zelfs al zó mee bezig dat ik de namen al heb! En jij...heb jij al namen? Of bewaar je die toch maar liever voor jullie zelf? Groetjes Jeanine
Hi Meid welkom hier! Ik vind je echt niet te jong! Ik ben zelf 19 jaar en zwanger van mijn eerste kindje...! Nou succes met zwanger worden! Liefs Kiss