hallo iedereen mijn naam is Dionne( 23) ik ben een jonge moeder van een geweldige zoon genaamd Cem-Lucas(2). ik was tot een jaar geleden een alleenstaande tiener moeder, maar het geluk heeft mijn huissie gevonden en ben heel gelukkig met mijn nieuwe partner, Martin ( 33). het gaat zelfs zo goed dat we hebben beloten om samen zwanger te raken. dit is onze eerste ronde en mijn eerste NOD moet maandag 7 mei zijn.. we zitten al heel erg in spanning want er zijn al veel symptomen die er op zouden kunnen wijzen dat we al zwanger zijn. natuurlijk kon ik me zelf niet bedwingen en heb ik gister een zwangerschapstest gedaan, die was natuurlijk negatief.. dat wist ook wel want het was nog echt veelste vroeg. nu maandag maar even afwachten. i'll keep u posted liefs dionne
Nou meid fijn hoor dat je weer een lieve vriend heb gevonden, geniet er maar van samen met je zoontje. Succes met zwanger worden.
hallo iedereen gister met een vriendin toch maar weer een test daan, had namelijk heel erg last van mijn borsten... plus dat zij ook dw kans had om zwanger te zijn.. we wilden het gewoon weten. maar helaas weer niks te zien, dat verbaasde ons wel heel erg maar jah who knows.... mijn vriend is er heilig van overtuigd dat het wel raak is, hij ziet en hoort de veranderingen zegt hij.. toch nog maar even wachten tot maandag... by the way mjn vriendin is helaas vandaag ongi geworden... laat het weten liefs dionne
Je kan er ook helemaal niets van op aan he? Ben benieuwd hoe het maandag is! Wens je veel succes! Groetjes Anna
hallo meiden vandaag voor de derde keer een tstje gedaan... helaas neg. maar we houden hoop, ikben nl ook nog steeds niet ongi en heb ook geen aanwijzing at die er tegen aan zitte hikken..even spannend dus liefd dionne
hoi lucifer helaas ben vandaag ongi geworden.. niet echt heel veel maar ik bechouw het wel als een ongi.. dus volgende ronde liefs dionne