Oh ja ... nog eventjes voorstellen. Wel zo netjes ... want de laatste dagen zit ik wel errug veel op de site te kijken. Ik weet net pas een paar dagen dat ik zwanger ben. En ook al waren we er sinds de kerst al mee bezig ... heb ik er eigenlijk nog niet teveel bij stil gestaan. Nu is het echt waar ... en gebeurt er ineens zoveel in een paar dagen tijd. Ik heb mijn vriend op latere leeftijd leren kennen. Mijn kinderwens was altijd groot geweest ... maar ik wilde het niet zonder een goede relatie. We besloten een jaartje lekker met zijn 2-en te genieten en dan maar proberen of het gaat lukken. Om je heen hoor je zoveel dat het niet lukt ... dus was ik daar ook wel een beetje bang voor. Dus eigenlijk ben ik wel blij dat het nu binnen een half jaar raak is. Toch kan ik nog niet echt genieten. Op de dag dat ik hoor dat ik zwanger was ... hoorde ik ook dat een kennis van mijn vriend een doodgeboren kindje had gekregen van 24 weken. Drie dagen later hoorde ik dat een vriendin van mij een doodgeboren kindje in haar buik heeft zitten van 20 weken. Dit raakt me toch wel en is een kleine domper op mijn zwangerschap. Ik weet dat ik er niet teveel bij stil moet staan. De eerste drie maanden zijn zowiezo kritisch. Maar als je dan weer twee gevalletjes in een week tijd hoor die buiten de drie maanden horen ... schrik je er toch wel van. Ik hoop in ieder geval dat ik dit een beetje naast mij neer kan leggen. En maar hopen op een goed verloop. Spannend blijft het toch wel.
Hallo, Ben zelf ook nog 'nieuw', ik wacht nog in spanning de af. Ik wens een voorspoedige zwangerschap, dat de eerste kritieke periode vlug mag voorbij zijn, zodat je zeker ten volle ervan kan genieten! Groetjes Elizabeth