Zwanger! Dus even voorstellen :) (hoelang??)

Discussion in 'Even voorstellen' started by Godinn, Mar 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Godinn

Godinn Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,105
    0
    36
    Friesland
    Hallo iedereen!

Wij zijn zwanger!!!

Na bijna een jaar proberen gaf de test dan eindelijk 2 streepjes aan :D
    Natuurlijk hebben we een paar daagjes later nog een test gedaan, van Clear Blue. Deze gaf aan: zwanger 3+.
    Dit was op 24 Februari, en mijn laatste menstruatie was 24 Januari. (cyclus van 28 dagen) De menstruatie van 24 januari was erg minimaal. Heeft iemand enig idee hoe lang ik nu zwanger zou zijn? Ik heb voor vrijdag een afspraak met de verloskundige, maar deze wil alleen een gesprek doen..

We vinden het erg spannend allemaal.. Vannacht ben ik er nog uit geweest omdat ik kramp had in mijn onderbuik (leek op een beginnende menstruatie, maar dan heftiger) dus ik was gelijk bang :$. Nu heb ik ondertussen gelezen dat dit vaak voorkomt in de begin stadiums van zwagerschappen, ivm het oprekken van de banden. Iemand hier ervaring mee?

Misschien wel duidelijk, maar dit wordt ons eerste kindje..

Groetjes!!:)

2. Alita

Alita Niet meer actief

Ten eerste gefeliciteerd!!!!!!:D

Maar misschien ben je al veel verder dan jij denkt? :$Die ongi in jan was dus eigenlijk erg weinig? Misschien was je toen net zwanger? OOk die cb test die 3+aangeeft! Niet dat je daar echt op kunt vertrouwen is maar een indicatie...maar wie weet ben je al veel verder!
    ;)
    Aleen een gesprek in het begin is normaal bij een vk....maar toch zou ik daar ook goed je verhaal vertellen dat je misschien al verder kunt zijn....misschien krijg je dan wel al een echo!!!:D

Die krampen horen bij een beginnende zwschap, alleen als het gepaard gaat met veel bloedverlies dan is het meestal mis....

Nou geniet er maar van en ik ben eens benieuwd of jij niet gewoon al langer zwanger bent!!!

3. Godinn

Godinn Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,105
    0
    36
    Friesland
    Dankjewel!!:D

Daar ben ik eigenlijk ook erg benieuwd naar.. Ook omdat de test toen al 3+ aangaf..

Ik heb totaal geen bloedverlies meer gehad, sinds de menstruatie 24 januari. Die menstruatie was kort, weinig en beslist niet heftig. Ik heb toen niet getest, met het idee van; ik ben ongesteld (naief?)

Ik ben erg benieuwd wat ze zegt vrijdag!

4. Alita

Alita Niet meer actief

ja echt aangeven hoor........wie weet!!! Het zou kunnen ... hoelang was je al bezig ?

5. Alita

Alita Niet meer actief

o sorry.....nou aangezien je al een tijdje bezig was en altijd normaal ongi werd(?) zou het echt goed kunnen....

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,105
    0
    36
    Friesland
    Ja klopt, ik was altijd normaal ongesteld (vrij heftig zelfs). Dus ik was deze keer allang blij dat het wat mee viel! Had ook lang zoveel buikpijn niet dan gewoonlijk..

Wanneer beginnen de meesten met de symptonen? Want ik heb al minimaal 2 weken pijnlijke borsten/tepels..

7. Alita

Alita Niet meer actief

Ja weet je die symptomen kunnen ook bij een ongi horen. In principe kun je niet al gelijk van alle hande symptomen hebben....ik bedoel dan dat sommige hier al gelijk een waslijst hebben van hier tot ginder:D

Maar ik had bij de eerst ook duidelijk last van mijn tepels....erg gevoelig branderig.

Dus het kan van een zwschap zijn........

Share This Page