Nieuw op de site

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Prouddmom, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prouddmom

Prouddmom Niet meer actief

Hoi allemaal! Ik ben een 23 jarige mama van een heel mooi klein ventje die nu 8 weken oud is, woon samen met mijn vriend in den bosch en hoop hier veel informatie te kunnen vinden over van alles, en zo ook mijn vragen te stellen als ik ergens mee zit. En voor de rest gezellig kletsen :)

2. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Hoi welkom! :)

3. MinuMi

MinuMi Lid

9 mei 2014
    5
    0
    0
    Hallo,

Wij zijn nieuw hier, en gaan voor onze eerste baby. We staan al ongeveer een jaartje op de wachtlijst. En verwachte binnenkort een oproep. Hopen dat we dit jaar een positief jaar tegemoet gaan.

We zijn 26 en 31 jaar en helemaal klaar voor een baby. We weten vrij weinig over de behandeling etc. Dus spannend allemaal.

4. Glamouriana

5 mrt 2014
    13
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!
    Ik ben samira 22 jaar oud en een klein halfjaartje getrouwd.
    We zijn al bijna 2 jaar bezig om zwanger te worden en lukt tot heden nog steeds niet. We hebben hgs, sperma onderzoeken gehad en op 22 april laparoscopie gehad, uit deze onderzoeken bleek dat we beiden kern gezond zijn en dat er niks aan de hand is. Wat moet ik hiermee?
    Ik wordt er erg depri van want we zijn beiden jong en gezond, en mijn familie is zo vruchtbaar als wat :s

5. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Welkom Proudmom
    Gefeliciteerd jullie kleine mannetje, is het jullie eerste?

6. zoetedrop

zoetedrop Lid

10 mei 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal:) ik ben hier nieuw en zit al een paar dagen mee telezen op deze site en ik ga samen met me vriend ons kinderwens vervullen dus ons eerste kindje maar eerst maandag een afspraak maken met de dokter om me mirena spiraal telaten verwijderen spannend we kunnen niet wachten

7. Prouddmom

Prouddmom Niet meer actief

Ja:) leeshet nu pas, snap heel de site nog niet en weet niet waar ik berichten ontvang en hoe ik bij mijn eigen berichten kom .. Zo jammer :( heb heel de dag gisteren zitte. Kijken maar snap het niet

Deel Deze Pagina