Terug van weggeweest ;-)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Nathalias, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Hallo allemaal!

Ik ben nu bijna een jaar niet meer actief geweest op het forum maar heb vandaag besloten weer actief mee te willen schrijven :)

Voorheen ben ik altijd druk aan het schrijven geweest in het NOD forum maar toen ik zwanger ben geworden heb ik alleen nog (bijna dagelijks) meegelezen in de onderwerpen over het zwanger zijn.

Mijn naam is Nathalie, ik ben 28 jaar en 03-02-2013 bevallen van een prachtige zoon Floris (4100 gr, 52 cm).

Ik heb best een heftige bevalling gehad en een wat minder leuke kraamtijd. Mijn zoontje heeft verborgen reflux en huilde gemiddeld 8 uur per dag! :(
    Dankzij mijn oplettende huisarts heeft hij deze diagnose gesteld en krijgt hij nu medicijnen. Het is nu een heel ander ventje geworden en kan nu pas echt gaan genieten....

Maar goed, dat is dus mijn verhaal;) Ik vind het leuk weer mee te "mogen" schrijven!

Groetjes Nathalie

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Welkom weer terug

3. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Hoi Nathalie, 8 uur per dag huilen is wel vervelend zeg. Ik ben blij dat medicijnen van je kleine manneke nu aanslaan, nu kan je echt van hem genieten ;)

4. purringkitty

purringkitty Actief lid

29 apr 2013
    170
    0
    0
    Gelderland
    Welkom terug!

Deel Deze Pagina