Babyvoeding checkte ik sowieso altijd als ik het kocht, want het gebeurt vaker dat het ongezien over datum in de schappen ligt. Niet alleen bij de Jumbo! Maar netjes dat je een pak gratis kreeg
volgens mij klopt het niet helemaal, je krijgt idd het artikel gratis.. maar wel met juiste houdbaarheidsdatum. je krijgt als het goed is dus een " nieuwe" teminste zo gebeurt het bij ons jumbo wel, had het met scones.. ik zeg ik wil ze best meenemen maar de datum... kassaire loopt weg en komt met een nieuwe verpakking aan de andere kant ben ik ook wel eens afgezeken door de manager.. met yogidrank 2 mnd over datum!!thuis pas achter, dus de volgende keer melding gemaakt,er stonden nog meer pakken over datum.. de manager: dat kon ik nog best drinken hoor, kreeg wel nieuwe mee, maar hij was er niet bepaald vriendelijk over... discussie in de winkel of ik wel of geen yogi had gedronken die bedorven was.. volgens hem kon t niet.. lekker dan
Ik heb bij de Jumbo ooit een een of ander wereldgerecht gekocht, dat was in de zomer.. Er zat toen een sticker op van de winterefteling, een actie. Toen dacht ik nog wow die zijn dit jaar vroeg met acties en reclames. Toen ging ik dus naar de datum kijken en bleek het pak al 4 maanden over de datum te zijn Heb toen 3 nieuwe meegekregen, toen ik terug naar de winkel ging. Maar zoiets moet gewoon niet kunnen. Ik kom nu nog maar weinig bij de jumbo. Een enkele keer als ik wat ben vergeten ofzo. Het vlees van de jumbo vind ik ook niet lekker.
Met a merken zijn ze misschien de goedkoopste. Dat verschil halen ze met eigen merk produkten weer in.........
Denk niet dat het persé beleid van Jumbo is, want is normaal bij de meeste winkels (hier in de buurt in ieder geval) wel zo dat dat zo afgehandeld wordt. Bij ons in de winkel (AH franchise) krijg je altijd een gratis product als er iets ovd zou zijn (we maken natuurlijk ook fouten en gebeurt dan wel eens dat iets ovd gekocht wordt door een klant) of een kwaliteitsafwijking. Ook inderdaad service naar de klant toe. Maar toch altijd netjes ja.. Al is het voor ons standaard dat de klant in de watten gelegd wordt, dus ik vind het juist vreemd als het inderdaad niet gedaan wordt. Zit er bij mij ook ingeprogrammeerd haha
Helemaal met je eens. Erg overdreven reacties hier. Inderdaad ten minste houdbaar tot. Dus gewoon goed, de smaak word alleen minder. Het is echt niet zo dat het op de uiterste datum ineens veranderd in vergif Van de datum klopt ook. Ik geloof er niet in dat dit de houdbaarheidsdstum is geweest. Nutrilon is uitverkocht geweest, de voorraden waren zo goed als op. Supermarkten waren helemaal door hun voorraad heen. De kans op een pak wat over de datum is is dus zeeeeeer klein.
1 november 2013 is toch geen jaar geleden? Hier is de Jumbo er pas sinds een maand of 2. Laatst zag ik een product bij de plus goedkoper liggen. Ik naar de Jumbo gegaan en daar kreeg ik het gratis mee en de volgende dag was de prijs aangepast.
Toch heb ik het ook al eens gehad bij Jumbo met Nutrilon 5 weliswaar.. ze spiegelen hier gewoon heel slecht. Ik heb heel vaak producten gratis. Kan mij vrij weinig schelen wat ze daar van vinden. Moet je maar niet met die regels adverteren...
Hier een keer naar een product gevraagd wat ze niet hadden. De winkeljuffrouw was te beroerd om mee te lopen om te kijken. Ik nogmaals kijken en zeggen dat ze het product toch echt niet in hun assortiment hadden. Tsja dan niet was haar reactie :O !! Ik vragen naar de 7 principes. Tsja dat zou kunnen zei ze toen en ondertussen ging ze door met dr werk, ze keek me amper aan! Hierna via internet een klacht gemeld. De dag erna werd ik door dezelfde mevrouw gebeld met 1000 maal excuses en dat ik gratis een bosje bloemen op kon komen halen. Best netjes, hoewel dit wel weer overtrokken was (die keer op keer op keer excuses) maar ze zal wel hebben gemoeten van hogerop denk ik dan. Kwam ik bij de Jumob, wisten ze weer nergens vanaf, pffff maar wel het bosje bloemen meegekregen. Is ook zeker niet mijn favo winkel. Duur vind ik ze en dus niet klantvriendelijk.
Mijn ervaringen zijn precies hetzelfde. Ik ga echt niet graag naar de Jumbo. Hier hebben ze van de 7 principes echt nog nooit gehoord hoor! Als je er naar vraagt, doen ze net of hun neus bloed en de manager is nooit in huis
Ik een keer bij de Nettorama (waar bijna alles goedkoper is dan de Jumbo, maar de Jumbo zorgt er voor, dat ze nét ver genoeg van een Netto zitten, om die niet mee te hoeven rekenen met de laagste prijsgarantie ) en toen ik dat aangaf, gingen ze meteen aan de slag om dat schap leeg te halen en uit te zoeken. Kreeg niks gratis, maar wel een bedankje voor mijn alertheid.
ja dat bedoelde ik ook hoor. haha je krijgt niet het artikel dat over de datum is maar een artikel wat nog wel houdbaar is.